Problems with the website? Questions? You can't figure out something? Suggestions? Post them here!
Title Posted by Replies Views Last reply    

Bug reports

Hube 65 10455 19-11-2008 08:45  

Last reply

Jeroen vd S
daily client
133 posts

23-6-2008
08:11

 

Routes toevoegen

Bij het toevoegen van routes (aan massief) krijg je een mooie popupje te zien, welke je volledig in kan vullen. Maar het OK knopje doet vervolgens niks.

Suggestie voor routes aan palmares toevoegen:
De datum van vandaag reeds invullen ipv dd/mm/1998.

 

 

Harald Swen
addict
430 posts
Beta male

23-6-2008
08:42

 

Data

n.a.v. de standaard datum bij het invullen van geklommen routes: kijk eens bij ukclimbing.com. Daar kun je kiezen uit een aantal 'logische' data, zoals 'vandaag' en de 6 voorgaande dagen. Ook de functionaliteit van de 'style of ascent' bij UKC is goed/handig.

Wanneer wordt de Belclimb DB weer zoals ie was? Als iets slechter/onhandiger functioneert dan voorheen dan gaat er voor mij een heleboel van de lol af. Het duurt te lang!

 

 

Eddy de Ouwe Rakker
I used to climb
895 posts

27-6-2008
09:23

 

editeren bericht

Hello,
is het normaal dat als je iets verkeerd "klikt" bij het opmaken van een bericht ... bij voorbeeld terug gaan kijken naar het vorige om je antwoord te formuleren ... de reeds ingetijpte tekst volledig verdwenen is ...
eddy

 

 

Hube
Master Chief
5488 posts

3-7-2008
13:06

www
 

'Ja' zou ik zeggen. Als je op dezelfde navigatie venster blijft

Hube

 

 

Bender
I used to climb
715 posts

4-7-2008
15:02

 

Ik heb ook vrij veel dat bij het posten en op verzenden dat kaderke blijft steken en het berichtje op de computer blijft hangen. 'k heb een vermoeden dat het een erver-side probleem (of heel misschien een lijnprobleem) is want voor mij idem fenomeen op Mac OS X, winblowz en linux met alle soorten browsers.

TIP als mensen dit voorhebben: gewoon rap alle tekst selecteren en kopieren naar de clipboard, vensterke sluiten via het kruiske en dan opnieuw posten. Meestal lukt het bij de 2de maal.

 

 

131
addict
309 posts

4-7-2008
19:08

 

Active Server Pages error 'ASP 0116'

Missing close of script delimiter

/INC/translations.asp, line 1

The Script block lacks the close of script tag (%>).

Active Server Pages error 'ASP 0116'

Missing close of script delimiter

/INC/translations.asp, line 1

The Script block lacks the close of script tag (%>).



dit had ik eens voor vandaag... was om naar de site te komen

 

 

Hube
Master Chief
5488 posts

5-7-2008
10:03

www
 

Tja. Je hebt waarschijnlijk de site geraakt tijdens een file upload

Hube

 

 

Renaat
Forum God
1178 posts

7-7-2008
11:51

www
 

opera

Ik surf met opera, als ik een bericht wil posten in de forums, of een route wil toevoegen, komt de pop-up veel te laag tevoorschijn, eigenlijk 'onder m'n scherm', waardoor ik er niets mee kan aanvangen, en moet switchen naar explorer.

Wanneer wordt er iets veranderd aan de opmaak van de lijst met routes in je palmares: de onderverdeling per niveau van vroeger was veel netter en makkelijker!

 

 

Jeroen vd S
daily client
133 posts

7-7-2008
20:24

 

Zelfde Opera probleem hier. Met routes toevoegen lijkt het wel te werken bij mij, maardat zal komen door dat de pagina met routes korter is dan een forum pagina. Ik denk dat het probleem in Opera zit.

@renaat: Oplossing om niet te hoeven switchen naar IE, open de link in een nieuw venster (middle mouse button)

 

 

Jeroen vd S
daily client
133 posts

7-7-2008
20:30

 


Suggestie voor routes aan palmares toevoegen:
De datum van vandaag reeds invullen ipv dd/mm/1998.


Solved!

Great!!!! Dat scheelt een hoop geklik, Hube. Thx.

 

 

Hube
Master Chief
5488 posts

11-9-2012
21:32

www
 


Routes toevoegen

Bij het toevoegen van routes (aan massief) krijg je een mooie popupje te zien, welke je volledig in kan vullen. Maar het OK knopje doet vervolgens niks.

Suggestie voor routes aan palmares toevoegen:
De datum van vandaag reeds invullen ipv dd/mm/1998.

Opgelost. De edit functie staat nuu ook beschikbaar in het palmares.


zoekfunctie

als een zoekbewerking op het forum meer dan een pagina resultaten terugvind, verschijnen er onderaan wel de links om naar de volgende pagina te gaan, maar ipv door de zoekresultaten te bladeren blader je gewoon door de pagina's van de laatste topic die in de zoekresultaten terugkwam

Opgelost


"Klimmen in de buurt"

het kan aan mij liggen maar op bv:
http://www.belclimb.be/massives_detail.asp?cragid=361
onderaan staan links naar massieven in de buurt, maar linken allemaal naar http://www.belclimb.be/massives_detail.asp?cragid=361 (dezelfde pagina) dus zijn niet erg nuttig me dunkt

Opgelost

Hube

 

 

RoxyWerner
addict
236 posts
We live our life in our own way, never really listened to what they say, the kind of faith that doesn't fade away, WE ARE THE TRUE BELIEVERS !

12-8-2008
18:33

www
 

Routes op datum

Ik paste net twee foutjes aan bij routes in 'mijn realisaties'.
Beezodrome, en Vink.

Als ik daarna mijn realisaties terug op datum sorteerde, stonden die twee routes plots helemaal bovenaan, alhoewel bv Beezodrome in 2006 geklommen werd...

Kan dat opgelost worden??

Ik weet dat dit geen rampzalige 'bug' is, maar het irriteert me wel.
(BTW, ik ben dan ook boekhouder, en nogal ordelijk aangelegd... )

Bij voorbaat duizendmaal dank!!

 

 

Hube
Master Chief
5488 posts

13-8-2008
14:50

www
 

Datum

Werner,

Heb je datum niet per toeval op de datum van de dag bewerkt?

Indien neen kan je me een printscreen toesturen? infoATbelclimb.net

Thanks!

Hube

 

 

RoxyWerner
addict
236 posts
We live our life in our own way, never really listened to what they say, the kind of faith that doesn't fade away, WE ARE THE TRUE BELIEVERS !

17-8-2008
21:40

www
 

printscreen onderweg...

 

 

Eddy Abts
daily client
59 posts

24-8-2008
09:29

 

blijkbaar kun je als je een rubriek opent die niet meer verwijderen ... klopt dat ?

 

 

Harold Moody
daily client
147 posts

16-9-2008
08:04

 

Geklommen routes/nieuwe routes invoeren

Dag Hube,

Sinds gisteren kan ik geklommen routes niet meer invoeren. Nieuwe routes ook niet.

 

 

Hube
Master Chief
5488 posts

16-9-2008
13:40

www
 

Terug in orde

Probleem opgelost Harold.

Hube

 

 

Jeroen vd S
daily client
133 posts

20-9-2008
15:37

 

Topic titel niet aan te passen

Na het posten van een bericht blijkt de titel van het topic niet meer aan te passen.

Grz,

Jeroen

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

11-9-2012
21:28

www
 

Er komt een mailto bij

Op een geheimzinnige manier komt er een mailto bij de link opgegeven door Toffee en herhaald door mij in:
http://www.belclimb.be/forum_posts.asp?topicID=10073&first=true
EDIT en OORZAAK:van zodra er een @ in het URL adres staat, ziet de procedure het als een mailto...

 

 

Harald Swen
addict
430 posts
Beta male

17-10-2008
14:03

 

Eventueel toe te voegen functionaliteit

Eventueel toe te voegen functionaliteit:
- bij overzicht v.d. routes per massief mogelijkheid tot sorteren op moeilijksgraad/naam/?
- bij overzicht v.d. routes per massief behalve [wanted], [climbed], ook vermelden 'geklommen', de 'datum' en de 'stijl waarin'.
- bij overzicht alle realisaties ook klimstijl vermelden (on sight, flash, rotpunkt, toprope)
- bij overzicht alle realisaties indien gesorteerd op moeilijkheid dan als tweede sorteercriterium de datum aanhouden