All about climbing...
Title Posted by Replies Views Last reply    

Schoentjes uit???

Q. 75 2564 11-1-2004 17:18  

Last reply

DE LODE
I used to climb
557 posts
DE LODE (LHFAM)

3-1-2004
13:32

 

Mja, dat kan misschien bij van die heel dunne sokjes, maar bij sportsokken en dergelijke denk ik toch niet dat dit opgaat! En die dunne sokjes zullen uiteraard minder zweet op kunnen nemen dan sportsokken, dus ik denk dat het daarmee toch niet opgelost is!

Maarja, als je je beter voelt met of zonder sokken, dat is dan goed voor jou! Ik klim zonder, en dat gaat goed!
 
----------------
DE LODE (LHFAM)

 
[last edited on 2004.01.03 13:32:13]

 

 

Bart Van Gasse
moderator
1471 posts
Many people would sooner die than think; in fact, they do so. (Bertrand Russell)

3-1-2004
13:34

 

Trouwens: het is helemaal niet ongeveer zoals klimmen met handschoenen. Dat zou zo zijn als je zou klimmen met kousen alleen aan. Maar normaalgezien doe je hierboven nog klimschoenen aan en die kan je zo hard aanspannen als je wil.
En nog iets: ik blijf mijn klimschoenen meestal gewoon heel de tijd aanhouden. Ik weet niet of dat door die kousen komt (misschien zou ik mijn schoenen nog wel een maat kleiner kunnen nemen) of niet. In elk geval heb ik nog nooit het gevoel gehad dat er een route of boulder beter zou lukken als ik nauwere schoentjes aan zou hebben of geen kousen zou dragen. Als je voet uitschuift is dat eerder omdat je je voet niet precies genoeg gezet hebt en niet omdat je voet is beginnen schuiven in je schoentjes.
 
----------------
Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. (Oscar Wilde)

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

3-1-2004
19:35

www
 

Bestaan er dan ook speciale kousen??
 
----------------
Greetz and Stay Safe

 

 

Renaat
Forum God
1178 posts

3-1-2004
19:49

www
 

 

 

Maxke
I used to climb
604 posts
to be or not to be? that is the question! can i get my answer plz?

3-1-2004
22:10

www
 

mja kheb ook al zitten pijzen voor enkel-kousen dan komen de kousen niet uit uwe schoen mor zien we nog wel want tzen solden nu dus kan da zen dak zo ook is gon proberen.
 
----------------
to be or not to be? that is the question! can i get my answer plz?

 
[last edited on 2004.01.03 22:10:31]

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

3-1-2004
22:38

www
 

Zijn dat dan speciale kousen??
 
----------------
Greetz and Stay Safe

 

 

DE LODE
I used to climb
557 posts
DE LODE (LHFAM)

3-1-2004
23:35

 

Nee, da zijn gewoon korte kousen! Zoiet, da meiskes eel veel dragen als ze gewoon sportschoenen aan hebben enz...
 
----------------
DE LODE (LHFAM)

 

 

Maxke
I used to climb
604 posts
to be or not to be? that is the question! can i get my answer plz?

4-1-2004
12:26

www
 

niet alleen meiskes
Da zen meer zomerkousen die tot aan den enkel komen en niet langer zen. Wordt veel gedragen als het warm is voor geen zweetvoeten te hebben in schoenen.
 
----------------
to be or not to be? that is the question! can i get my answer plz?

 

 

EVSN
daily client
91 posts
shit happens, life goes on

4-1-2004
12:51

 

Ik ga dat hier eens uit proberen zé, aangezien dat mijne maat al een paar keer flauwgevallen is, als ik mijn klimschoentjes uit deed
 
----------------
shit happens, life goes on

 

 

Robbe
the spam club
2123 posts

4-1-2004
14:14

 

neusklipjes helpen ook!

 

 

Maxke
I used to climb
604 posts
to be or not to be? that is the question! can i get my answer plz?

4-1-2004
14:21

www
 

ik denk dat ik ook met enkellousen is gon proberen want van die zenuwgassen is ook niet zo aangenaam in klimzaal
 
----------------
to be or not to be? that is the question! can i get my answer plz?

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

4-1-2004
14:57

www
 

Kousen zijn eender waar te koop of ook in de winkel waar men klimmatriaal verkoopt....???
 
----------------
Greetz and Stay Safe

 

 

Maxke
I used to climb
604 posts
to be or not to be? that is the question! can i get my answer plz?

4-1-2004
15:15

www
 

normaal eerder waar. of zeker in de betere kledingszaak. mor of ge ze nu zult vinden wetek niet echt goed vermits da meer zomerkousen zijn
 
----------------
to be or not to be? that is the question! can i get my answer plz?

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

4-1-2004
15:39

www
 

OK thanks
 
----------------
Greetz and Stay Safe

 

 

Robbe
the spam club
2123 posts

4-1-2004
15:51

 

in de hema hebben ze leuke van jip en janneke

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

4-1-2004
16:34

www
 

Wa is dat???
 
----------------
Greetz and Stay Safe

 

 

Maxke
I used to climb
604 posts
to be or not to be? that is the question! can i get my answer plz?

4-1-2004
16:50

www
 

ji^p en janneke niet kennen? das een gat in uwe cultuur
jip en janneke zen 2 personages uit de boeken van Annie m. g. schmidt

http://www.jipenjanneke.nl
 
----------------
to be or not to be? that is the question! can i get my answer plz?

 

 

SN**
sn**@users.belclimb.net
posts

4-1-2004
17:11

 

Ik klom met gewone witte sportsokken, ik heb die ooit gewonen van nen tiest uit mellen dacht ik, in een wedstrijd op studio brussel. en dat ging toch altijd goed.ik deedt die toen eigenlijk ook aan omdat dat toen iets beter paste aangezien mijn schoenen een ietsiepitsie te groot waren.

Toen ben ik eens van schoenen veranderdt, en toen was het met die sportsokken een beetje te krap.

toen ik die schoenen verloren heb gelegd heb ik er mij gekocht waar ik zowel met als zonder sokken in kan klimmen. questie om een beetje afwisseling te hebben .

met sokken heb je inderdaad minder last van zweetschoenen, maar voor de die-hard fans die dit missen, geen getreur de geur van je sokken wordt echt adembenemend.

 

 

Q.
Le FLEAQ
4612 posts

4-1-2004
18:00

www
 

Pffffff.....nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen, zal beiden eens moeten proberen.

PS* Jip en Janneke ken ik dus echt niet hé...
 
----------------
Greetz and Stay Safe

 

 

Robbe
the spam club
2123 posts

4-1-2004
18:15

 


de meeste mensen klimmen zonder sokken, maar zoiets moet je zelf uitmaken hé wat je zelf het makelijkst vindt!


twas ook maar een grapje, jip en janneke zijn vooral bekend in bij de nederlands kinderen! en volwassenen die ooit kind waren