Free posts
Title Posted by Replies Views Last reply    

Dagjesmensen

Tijl 131 3342 29-6-2005 12:42  

Last reply

hilde
the real one
1514 posts
walk through life and talk to everyone

7-10-2003
15:48

 

voer voor vandeveire's kunstkritiek...?
(heeft iemand die polemiek over moderne kunst gevolgd in de morgen of de standaard? best wel leuk was dat! vandaag staat in de morgen een reactie op de reacties op de reactie...)

 

 

Johnke
addict
355 posts
Shake it baby...

7-10-2003
16:00

 

Nee, maar het is inderdaad triest van die arme beestjes...deze middag stond er zelfs een kameel het tentzeil op te eten uit verveling. En s'avond tot dik 22.30u worden ze gek gemaakt door muziek, licht, en gillende mini-Luxemburgers die nog nooit een kameel hebben gezien.
 
----------------
Shake it baby...

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

11-10-2003
11:16

 

te laat voor vroege vogels, te vroeg voor avondmensen....'t leven is hard...

schitterend weer, hopelijk zijn de poulains van de jeugdwerking in form en kunnen we ze vandaag weer een hoop leren. Zalig toch om die kleintjes door hun angst heen te praten en de zin om te klimmen op hun gezichtjes te zien????

goe klimmen allemaal hé!!!
 
----------------
one day, when he was naughty, Mr Bunnsy looked over the hedge into farmer Fred's field and it was full of fresh green lettuces. Mr. Bunnsy however, was not full of lettuces. This did not seem fair - terry pratchett-

 

 

Toffee
Forum God
3933 posts

11-10-2003
15:24

 

Zeg Heidi, hou jij je soms bezig met jeugdwerking?
En als ik zo indiscreet mag zijn, waar?

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

11-10-2003
22:35

 

bij de bergpallieters houd ik me (samen met een hoop andere vrijwilligers) bezig met de -12 jarigen

't was weer fijn vandaag, en der zat vandaag gewoon een natuurtalent in de groep. Een meiske dat nog nooit geklommen had begon daar in een traversé meteen met doorkruisen zowel van handen en voeten en uithangen enzo. Chapeau

de nieuwe generatie komt eraan!!!
 
----------------
one day, when he was naughty, Mr Bunnsy looked over the hedge into farmer Fred's field and it was full of fresh green lettuces. Mr. Bunnsy however, was not full of lettuces. This did not seem fair - terry pratchett-

 

 

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

20-10-2003
12:02

www
 

Is er niemand terug van bleau die iets leuks hierover te melden heeft? Kan er een systeempje opgezet worden om foto's uit te wisselen?
Ik zou ze graag allemaal willen krijgen. Misschien dat 1 persoon ze inzamelt en dan alles op een schijfje brandt?
Ben benieuwd!

In ieder geval weer een wekend met erg mooie herinneringen
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

Johnke
addict
355 posts
Shake it baby...

20-10-2003
12:16

 

Het was precies leuk geweest.
Welke massieven hebben jullie gedaan?


 
----------------
Shake it baby...

 

 

Bart Van Gasse
moderator
1471 posts
Many people would sooner die than think; in fact, they do so. (Bertrand Russell)

20-10-2003
12:29

 

http://profiles.bleau.info/patrick.coenen/repsdate.html
 
----------------
Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. (Oscar Wilde)

 

 

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

12-11-2003
14:07

www
 

Je moet toch wel inside zijn om het bestaan van deze thread te weten. Ik wilde toch hallo zeggen tegen iedereen.

Hallo
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

fieke
Forum God
1154 posts

12-11-2003
20:04

 

Blijkbaar begint ook Petje zich schuldig te maken aan onzinnige posts.
(niet dat deze zinnig is natuurlijk)
 
[last edited on 2003.11.12 20:04:23]

 

 

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

13-11-2003
09:01

www
 

Wat is er meer waardevol dan virtuele sociale contacten blijven onderhouden?
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

hilde
the real one
1514 posts
walk through life and talk to everyone

14-11-2003
12:27

 

echte contacten onderhouden?
 
----------------
walk through life and talk to everyone

 

 

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

14-11-2003
13:51

www
 

Touché!
Ga ik wel doen trouwens, vanavond.
Intens(ief) echte contacten onderhouden!
 
----------------
De mooiste route?... is de volgende

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

16-11-2003
14:19

 

hallo forum,

eindelijk nog ne keer op de bcn geraakt. Sinds gisterenavond terug in town.
Lang weekendje FB en vanuit FB terug naar ons belgenlandje gefietst, waanzin in november maar wel compleet ontstressed

alhoewel...morgen weer werken


 
----------------
one day, when he was naughty, Mr Bunnsy looked over the hedge into farmer Fred's field and it was full of fresh green lettuces. Mr. Bunnsy however, was not full of lettuces. This did not seem fair - terry pratchett-

 

 

fieke
Forum God
1154 posts

16-11-2003
14:55

 

Allez, ge zijt er ook geraakt. Wij waren dinsdagavond al thuis hoor. Maar ja, da was natuurlijk wel met den auto.


waanzin in november maar wel compleet ontstressed

Vertel! Toch niet verzopen in de regen hoop ik.
 
[last edited on 2003.11.16 14:55:03]

 

 

heidi
funny bunny
2344 posts

17-11-2003
13:27

 

niet direct alhoewel we wel heelder porties regen, dikke mist en wind hebben gehad.
Enkel dinsdag en zaterdag het zonnetje gezien

't is in ieder geval een mooie tocht en ne keer iets anders dan met de auto op en af naar FB
 
----------------
one day, when he was naughty, Mr Bunnsy looked over the hedge into farmer Fred's field and it was full of fresh green lettuces. Mr. Bunnsy however, was not full of lettuces. This did not seem fair - terry pratchett-

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

19-2-2004
14:56

www
 

Dagjesmensen

Normaal zou ik vandaag naar Hotton zijn geweest, maar de weersvoorspelling was me te slecht, dus maar zoeken waar de dagjesmensen zaten.
Zijn jullie allemaal zo ernstig aan het werken?
 
----------------
Les ailes nous manquent, mais nous avons toujours assez de force pour tomber(Paul Claudel)

Guido

 

 

Imaran
ne charme woko alstublief
2066 posts

19-2-2004
15:10

 

Ik ben er ook hoor, was gister in Awirs met den Geert, maar al na 2 routes zijn we weggeregend daar

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

19-2-2004
15:12

www
 

Toch 2 routekes geklommen dat is beter dan niets. Nadien naar Luik gaan klimmen? (dat was toch zijn bedoeling)
 
----------------
Les ailes nous manquent, mais nous avons toujours assez de force pour tomber(Paul Claudel)

Guido

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

19-2-2004
15:15

 

Das wel sneu als ja dan vandaag net wou gaan Maar geen nood, er komen nog vele mooie dagen. Dit weekend zal het mooi zijn, maar wel heel frisjes aan de handjes.
 
----------------
A man is only as big as the dreams he dares to live