All comments on routes, broken holds, difficulty, repetitions, bolting, birds... only in Belgium!
Title Posted by Replies Views Last reply    

lady shave

3 2376 11-8-2007 13:27  

Last reply

Kris 'xke' Smekens
ultimate chuffer
571 posts
failure never hurt anyone , until now ....!!

10-8-2007
16:35

 

weeral eens een bewijs dat de 'oudere garde' het zeer goed blijft doen ... well done Eric

greetz to ya all
 
----------------
failure never hurt anyone , until now ....!!

 

 

wal
daily client
143 posts

10-8-2007
18:43

 

goe gedaan! chance dat het maar regen was dat uit de lucht viel en geen vliegende traverseurs

 

 

Guy Van den Bergh
laatst gezien op de Al'Legne
511 posts

11-8-2007
12:57

 

Goed gedaan Erik! Van de 2e poging in vochtige omstandigheden! hoe oud ben je ondertussen eigelijk? Gisteren hoorde ik iets van 36 of was't nu 46 t'was in't Frans.... In't laatste geval is er nog toekomst voor mij. Als er geen sabotage streken worden uitgehaald!


Klaas misschien had je den Erik zijn touw eens moeten proberen. Of pak volg. keer van de Luak zo'n 8mm touw mee voor uw poging in schwarz die zijn zeker niet te zwaar. Palestijnse terroristen hadden me nochtans geld aangeboden voor als je in de buurt vd colonnette kwam eens goed aan het touw te snokken, maar heb, weliswaar met moeite, aan de verleiding kunnen weerstaan.
 
ps: Bakke was Jeaninne content met de verkoop van dat oude krelL? winst was er waarschijnlijk niet. zo'n oude moto's dat brengt ook niks op hé!






 
[last edited on 2007.08.11 12:57:16]