Only climbing-related please
Title Posted by Replies Views Last reply    

TEPEN

bagi 25 5053 29-11-2002 11:00  

Last reply

Stiaanke
Water? Alleen om te blussen!
297 posts

10-3-2004
13:00

 

Of anders gezegd ...

... wie niet luisteren wil moet voelen.

 

 

Brecht Porrez
self-made climber
618 posts
I don't approve of political jokes...I've seen too many of them get elected.

10-3-2004
13:00

 

je kan toch niet altijd naar de dokter stappen en volgens mij weet de dokter ook niet altijd wat het juist is want er kan zoveel mis gaan met je vinger en gaat hij daarom meestal om zichzelf een beetje zeker te stellen zeggen dat je moet rusten. Dat denk ik. Soms is het zelf beter dat je aan een lagere intensitiet verder sport dan volledig te stoppen.
 
----------------
Only those who will risk going too far can possibly find out how far they can go

 

 

Tijl
moderator, maar dan wel de verslaafde versie
5207 posts
Climbing is the art of finding a possibility in something that is seemingly impossible.

10-3-2004
13:00

www
 

gezond of nie, hoe moet het?

Mannekes ik heb een vraagje. Of het nu gezond is of niet maakt me niet veel uit. Feit is dat rust altijd beter is dan uw lichaam kapot maken. Dit neemt echter niet weg dat er zo af en toe een absolute drang bestaat om toch nog maar even door te klimmen. (Bijvoorbeeld voor het weekendje FB waar je al zolang naar uitkeek, of die 7a die nu juist aan het lukken was...) Dan is het in mijn ogen toch altijd gezonder van uw vinger in te tapen en zo voor een beetje extra bescherming annex stevigheid te zorgen. Rest me echter de vraag hoe doe je dat nu goed? Bestaat er zoiets als een perfecte manier om een tape te leggen? En zo ja, waar kan ik die dan te weten komen? Tot nu toe heb ik nog nooit getaped om de eenvoudige reden dat ik eigenlijk niet weet hoe het juist zou moeten. Sorry, ik lieg ik heb het wel al eens gedaan en toen heb ik de tape er na 10 minuten van verwijderd omdat ik het lastig vond zitten. Als ik het ooit terug zou moeten doen zou ik graag weten hoe het echt moet. Dus waar vind ik die info? Iemand een idee?greetz Tijl

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

10-3-2004
13:00

www
 

http://www.timeoutdoors.com/Climb/Injuries/3CLMAMR01091302E.htm

http://www.physsportsmed.com/issues/1997/05may/jebson.htm

Gewoon een Google search op climbing taping fingers. Ik heb ze zelf niet allemaal gelezen.

G

 

 

BCN
red.
28 posts

10-3-2004
13:00

 

moved for the sake of all

This thread was moved by theboss