Only climbing-related please
Title Posted by Replies Views Last reply    

Klimmen en tandpijn

Lieven Vlassenroot 13 3594 6-1-2004 11:28  

Last reply

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

18-3-2004
13:01

 

Klimmen en tandpijn

Ik moest vandaag bij de stomatoloog twee zenuwen laten verwijderen en een kiste laten kuisen.

Ik zou (volgens haar) best niet sporten (klimmen dus) de komende week. Nu heb ik echter al afgesproken om morgen te gaan klimmen en dat wil ik natuurlijk niet laten voorbijgaan. Iemand ervaring hiermee?

P.S.: ik neem de komende dagen toch al preventief pijnstillers
 
----------------
"The man who climbs only in good weather, starting from huts and never bivouacking, appreciates the splendor of the mountains but not their mystery, the dark of their night, the depth of their sky above? How much he has missed!" Gaston Rebufat

 

 

Robbe
the spam club
2123 posts

18-3-2004
13:01

 



ik heb ooit ergens gelezen dat als je gezonde tanden hebt die goed op elkaar staan,... je dan beter kan sporten! daar zit een hele theorie achter, maar het is dus wel waar!

 

 

Robbe
the spam club
2123 posts

18-3-2004
13:01

 

als tandarts, is mijn verhaal dan juist?

 

 

Bart Van Gasse
moderator
1471 posts
Many people would sooner die than think; in fact, they do so. (Bertrand Russell)

18-3-2004
13:01

 

Robbe, ik heb ook zoiets gelezen in een Humo-interview met de dokter van AC Milan.
 
----------------
Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. (Oscar Wilde)

 

 

Wout
Married with child
1179 posts
Iedere tegenslag maakt je sterker (Marc Herremans)

18-3-2004
13:01

 

Problemen met tanden kan ik missen als kiespijn (haha), even een weekje niet klimmen zou ik daar dus wel voor over hebben. Uw seizoen zal daardoor wel niet volledig in de war liggen denk ik.
 
----------------
Wherever you go, don't eat yellow snow!

 

 

Imaran
ne charme woko alstublief
2066 posts

18-3-2004
13:01

 

Lieven, gewoon even een weekje wachten met klimmen. Tis niet aan te raden om daarom iets op te lopen doordat de wond weer opengaat...

Zei zuster Hanneke...
 
[last edited on 2004.01.05 20:22:52]

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

18-3-2004
13:01

 

Ik zal dat maar eens gaan afbellen of voorstellen om mee te gaan als zekeraar (klimschoen zeker en vast niet meenemen)
 
----------------
"The man who climbs only in good weather, starting from huts and never bivouacking, appreciates the splendor of the mountains but not their mystery, the dark of their night, the depth of their sky above? How much he has missed!" Gaston Rebufat

 

 

Imaran
ne charme woko alstublief
2066 posts

18-3-2004
13:01

 

Goed plan

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

18-3-2004
13:01

 

heb net twee voorstellen gegeven aan mijn klimpartner:

- meegaan om te zekeren
- babysitten zodat ze samen met haar man kan gaan klimmen

Het wordt een weekje "op de tanden bijten", maar we zullen er niet van dood gaan hé


 
----------------
"The man who climbs only in good weather, starting from huts and never bivouacking, appreciates the splendor of the mountains but not their mystery, the dark of their night, the depth of their sky above? How much he has missed!" Gaston Rebufat

 

 

Chris
Forum God
1238 posts

18-3-2004
13:01

 

Als zekeraar en/of oppas ben je natuurlijk niet automatisch gevrijwaard van zuchten, smoelen trekken etc.
Best met het licht uit een week in bed blijven liggen, en u door uw lief soep laten voeren, evt. met een rietje

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

18-3-2004
13:01

 

Amai, da zal toch niet waar zijn. Morgen moet ik al naar school voor enkele uurtjes.

En ik ga 's avonds niet zekeren, maar wel babysitten op drie kleine duiveltjes

Ik heb totaal geen pijn op het moment, maar toch een beetje uitkijken en vanavond toch nog een preventieve pijnstiller nemen.
 
----------------
"The man who climbs only in good weather, starting from huts and never bivouacking, appreciates the splendor of the mountains but not their mystery, the dark of their night, the depth of their sky above? How much he has missed!" Gaston Rebufat

 

 

Maarten
addict
313 posts

18-3-2004
13:01

www
 

Ik heb twee weken geleden ook een tand moeten laten ontzenuwen en een absces laten kuisen (is da't zelfde als een kiste?).... en mij hebben ze niks gezegd over sporten, volgens mij kan da ni veel kwaad zenne.
'k heb wel nog nooit zoveel pijnstillers geslikt in m'n leven, amai
 
----------------
http://fly.to/deluak

 

 

BCN
red.
28 posts

18-3-2004
13:01

 

moved for the sake of all

This thread was moved by Tijl