Title Posted by Replies Views Last reply    

hanging board / finger board

12 820 22-3-2005 16:25  

Last reply

voludia
[email protected]
posts

27-1-2006
14:20

 

hanging board / finger board

http://www.pusher.com/ProShop/Default.asp?catID=97&sort=

Weet er iemand waar je dit soort dingen kunt kopen in Belgie? Online kopen is veel te duur. De meeste bedrijven verkopen niet buiten de usa, en diegene die het wel al willen doen vragen soms 35 dollar verzendingskosten..das al de helft van de totale prijs...

 

 

Bart Dendas
addict
361 posts
if your balls are big enough, they work kinda like a crashpad.
supported by denDAS-committÃe

27-1-2006
14:20

www
 

in den hungaria in leuven hangt er wel vaak een dat te koop is. t is er al wel een groot dus k weet ni hoeveel dat da kost.
 
----------------
the mind is like a parachute
it's no good unless it's open.

 

 

Nico W
Forum God
1057 posts
The ground is a harsh spotter.

27-1-2006
14:20

 

over nen tijd hingen er in de K2 in Antwerpen (weet ni of die er nu nog hangen)
 
----------------
"God used to be my co-pilot, but we crashed in the mountains and I had to eat him."

 

 

NO_trub
Forum God
1753 posts
http://www.terra-ist.org/rodzjer

27-1-2006
14:20

 

wast nu 125 of 150 euro dat kost?? ik weet het ni goed ni meer ma tis zeker ergens in die geburen ( da van hungaria)
 
----------------
Powder To The People!!!!!!!

 

 

Wimper
addict
225 posts
Hoe hoger je klimt, hoe dieper je kan vallen !

27-1-2006
14:20

 

In de Berghut in Hamme kan je iets soortgelijks kopen. Surf maar ne keer naar http://www.berghut.be/product.asp?DIV=AlleKlimgrepen&B=78&P=4
 
----------------
When you reach the top, you're only half way there !

 

 

voludia
[email protected]
posts

27-1-2006
14:20

 

bedankt voor de snelle reacties. Ik heb die link bekeken. Ik heb ook al een mail verzonden naar Hungaria. Is er eigenlijk iemand hier die dat heeft en gebruikt? Enige tips en op wat je moet letten?

 

 

Werner
I used to climb
509 posts

27-1-2006
14:20

 

tussen de magnesiumdampen in Bleau heb ik gehoord dat je vooral heel goed moet opwarmen en er niet te lang aanhangt.
 
----------------
"De mens die het meest geleefd heeft is niet hij, die de meeste jaren telt,
doch hij, die het 't diepst ervaren heeft." (J.J. Rousseau)

 

 

Bart Van Gasse
moderator
1471 posts
Many people would sooner die than think; in fact, they do so. (Bertrand Russell)

27-1-2006
14:20

 

Ik heb ook zo'n bord (van EntrePrises). In periodes dat ik genoeg kan gaan klimmen, gebruik ik het bijna nooit; maar b.v. bij de examens is het wel eens plezant om eens te ontspannen (geestelijk dan) zonder naar een klimmuur of zo te moeten gaan.
In grote klimwinkels zijn er meestal wel een paar modellen, je kijkt best eens op hun website om te zien welke.
Als je het eerst eens wil proberen: in Blok (Wilrijk) hangt er zeker een, misschien in andere klimzalen ook wel.
 
----------------
Many people would sooner die than think; in fact, they do so. (Bertrand Russell)

 

 

toon
[email protected]
posts

27-1-2006
14:20

 

optrekbord

bij arnaud lecomte in de pierre devislaan in Oudergem is er een optrekbord die wel wat een kleiner formaat heeft als een normaal optrekbord, maar het is wel geschikt voor alle soorten training.
het kost ?60!

groeten,

Toon en thiebout

 

 

btc
[email protected]
posts

27-1-2006
14:20

 

ne vriend van mij maakt die zelf ma wel niet zo perfect gelijk het echt

 

 

Sofie
[email protected]
posts

27-1-2006
14:20

 

zelf maken!!!

Ge kunt dat gemakkelijk zelf maken.
Wij hebben dat ook gedaan en dan op onze koer opgehangen.
Gewoon naar de Brico gaan (of de Gamma) en daar planken kiezen en latjes laten zagen.
Ge kunt dan zelf kiezen wat ge erop wilt (eerst effe nadenken of een plan tekenen).
En 't is goedkoper dan alle prijzen die ik hier zag verschijnen.
't Is wel leuk om te trainen, maar na een tijd - zoals met zoveel dingen - is "het nieuwe eraf" en buiten op de rotsen is nog altijd veel veel toffer. Dit weekend zelf nog ondervonden ...

 

 

BCN
red.
28 posts

27-1-2006
14:20

 

trashed...

This topic was moved to the trash can by Tijl