Problems with the website? Questions? You can't figure out something? Suggestions? Post them here!
Title Posted by Replies Views Last reply    

bug bij palmares?

petje 5 4954 18-4-2008 07:17  

Last reply

petje
Master Beta
1381 posts
De mooiste route... is de volgende

14-4-2008
09:22

www
 

bug bij palmares?

Alsi k een route opp de palmares heb gezet, en ik wil later het commentaar bijvoegen of aanpassen, gaat dat niet?

 

 

Hube
Master Chief
5488 posts

14-4-2008
09:43

www
 

Hello Petje,

Tijdelijk is er geen edit functie op de palmares. Je moet verwijderen en dan opnieuw toevoegen.

Hube

 

 

Kees Breek
addict
278 posts

15-4-2008
16:01

 

Als ik bij andere mensen in hun palmares kijk staat daar achter de routes 'remove'. Lijkt mij niet de bedoeling. Ik heb maar niet getest of ik de routes ook daadwerkelijk kan verwijderen.
Een andere bug, de datum is afwezig.

 

 

Harald Swen
addict
430 posts
Beta male

16-4-2008
13:48

 

Zou de functie zo kunnen worden dat je eerst op moeilijkheid sorteerd en aansluitend op datum? En eventueel ook op massief/gebied.

Ik zou ook graag zien dat er sectoren toegevoegd kunnen worden aan klimgebieden. Er zitten nog veel fouten/doublures/omissies in de database. Het zou handig zijn als je dat soort dingen zelf zou kunnen wijzigen.

Sterren ontbreken nog.

Maar goed, dat zijn allemaal dingen die jullie zelf ook al wel hebben gezien.

De optie project is me nu nog onduidelijk. De ingevoerde routes verschijnen nu in dezelfde lijsten als je routes. Misschien beter om in lichtgrijs weer te geven? Of nog beter: in een aparte lijst? Hmm, zou eigenlijk aan 't carpool/klimpartners forum moeten worden gekoppeld: 'He, ik zie dat jij nog die-en-die route wilt klimmen. Als wij nou komend weekend eens...'

 

 

Harold Moody
daily client
147 posts

18-4-2008
07:17

 

Recente realisaties

Rotsklimmen - recente realisaties werkt nog niet goed