Looking for a climbing partner or a spare place in a car?
Title Posted by Replies Views Last reply    

Klimpartner ALASKA

manuc 2 1537 2-1-2014 17:15  

Last reply

manuc
noob
0 posts

26-12-2013
11:07

 

Klimpartner ALASKA

Hey iedereen,
In mei 2014 vertrekken mijn vriendin en ik richting Alaska om van hieruit naar Mexico te fietsen. Voor we deze tocht starten willen we ongeveer een maandje klimmen. We denken erover na om Denali (Mount Mc.Kinley) te beklimmen langs de west butress route. We zijn ons hierop sinds enige tijd aan het voorbereiden. We willen alles wat deze beklimming betreft zelf organiseren en zoeken dus niet via een gidsbureau te gaan klimmen. Denali is voor ons en wellicht voor de meeste klimmers een grote uitdaging en we zien dit als een stevige "opwarmer" voor onze fietsreis. Dus zijn wij op zoek naar één of meerdere klimpartners met de nodige ervaring en capaciteiten om deze expeditie met ons te delen.

Mocht je interesse hebben of gewoon wat meer info willen over dit alles, laat ons gerust iets weten

Avontuurlijke groeten
Manu & Katrien

 

 

Andram
regular
28 posts

2-1-2014
17:15

www
 

Dag Manu & Katrien,

Alvast veel succes toegewenst, prachtige expeditie. Indien jullie nog tips nodig hebben, heb Denali in 2012 gedaan. Check mijn blog op http://gregeverydamnday.wordpress.com/climb/denali-2012/ of stuur gerust een mailtje.

Groeten,

Greg