Looking for a climbing partner or a spare place in a car?
Title Posted by Replies Views Last reply    

klimvaardigheid helpen opfrissen

Canuck89 5 1989 30-12-2013 19:15  

Last reply

Canuck89
noob
4 posts

5-8-2013
16:40

 

klimvaardigheid helpen opfrissen

Beste,

Volgend jaar ga ik een opleiding alpinisme volgen. Nu is het zo dat ik dacht dat het misschien handig zou zijn, ter voorbereiding om wat indoor te klimmen. Ben 24 jaar, en heb vroeger, een 8 tal jaar geleden al geklommen, gewoon recreatief. Nu vroeg ik me af of iemand het ziet zitten om misschien met mij wat te klimmen om alles terug wat op te frissen qua techniek en veiligheid? Les volgen in een klimschool is niet echt mogelijk omdat ik in ploegen werk en de lessen meestal op een vaste avond doorgaan. Ben uit de regio Deinze-Gent

Alvast bedankt!

 

 

--
regular
26 posts

5-8-2013
19:39

 

Interesse, maar..

't is nogal ver, aangezien ik van Limburg ben, noord, richting Neerpelt/Overpelt.. en zonder auto is dat een heel gedoe om tot Gent te komen.

Daarnaast ben ik zelf ook juist 8 jaar eruit, dus ik ken nog wel wat, hier en daar, maar ik vrees dat we optimaal op gelijk niveau zullen zijn, wat wil zeggen relatief laag vergeleken met de vooruitgang van de klimtechnologie en diens veiligheid.. zo heb ik nu een gordeltje met open gespen dat zichzelf afsluit zonder slipgevaar, terwijl dat "in den tijd" niet kon, elk riempje moest toen dubbel door de veiligheid geleid worden..


Indien je 't ziet zitten om tot Hasselt te komen, ik klim 3 weekends in Olympia (deze maand 17, 24 en 31 augustus), dan 1 weekend boulderen (nu 10 augustus). Of er moest wat tussen komen.

Jen.

 

 

Canuck89
noob
4 posts

6-8-2013
16:34

 

Hey Jen,

Bedankt voor de interesse maar Hasselt is inderdaad een beetje ver om te komen oefenen. Heb net ontdekt dat je in een paar lessen het KVB1 kan behalen wat ik ga proberen en hopelijk valt er daar via via iets uit de bus... Nog veel succes voor jou zoektocht!

 

 

--
regular
26 posts

7-8-2013
06:38

 

Merci! En ook succes voor u c:

 

 

CCC
noob
8 posts

30-12-2013
19:15

www
 

Beginnend klimmer

In ben van Deinze en ga meestal gaan klimmen naar blueberryhill in Kortrijk. Mijn partner is beperkt tot 1 x in de week op woensdag. Ik ben wel op zoek naar een partner die wat meer wil klimmen. Laat maar iets weten mocht je eens mee willen.