All comments on routes, broken holds, difficulty, repetitions, bolting, birds... only in Belgium!
Title Posted by Replies Views Last reply    

Landelies

Denis Hoste 4 2309 9-11-2012 07:42  

Last reply

Denis Hoste
addict
222 posts

8-11-2012
04:06

www
 

Landelies

Wij gingen misschien eens gaan zien of Landelies de moeite is en of er leuk kan geklommen worden. We hebben online een oude topo gevonden, en daarin staat dat in de week niet voor 16u mag geklommen worden ('t is een groeve). Hier op Belclimb staat dezelfde info.

Nu vroeg ik me af, die topo is van 2005/2006, geen idee van wanneer dat tekstje op Belclimb is, maar weet iemand of diezelfde toegangsregels nog altijd gelden?

Merci voor enige info die je me kan geven!

 

 

Rudi Frankinouille
I used to climb
524 posts
Ik heb laagtevrees...

8-11-2012
07:04

www
 

klopt volgens mij nog steeds

De laatste keer dat ik daar was (is al enkele jaren geleden) heb ik me geamuseerd.
2 massieven, 1 grotere wand dalneuken en toenertijd een mix van behoorlijke haken en zelf gefabriceerde dingen / colalipjes enz.
Haakafstanden soms sportief omdat het een plaat is die op een andere plaat ligt en er geen goede goede en correcte haakplaatsing mogelijk was.
Ik weet niet of er geherequipeerd is.
Een tweede kleiner stuk verder het bos in waar ik niet geklommen heb.

 

 

Tijl
moderator, maar dan wel de verslaafde versie
5207 posts
Climbing is the art of finding a possibility in something that is seemingly impossible.

8-11-2012
19:17

www
 

Landelies... goei keus!! Doe zeker Exquise Louise!!!
Grtz,
T

 

 

Harald Swen
addict
430 posts
Beta male

9-11-2012
07:42

 

Omdat het actieve deel van de nog in bedrijf zijnde groeve verder is opgeschoven van de klimwand en er geen gevaar meer is dat door de werkzaamheden steenslag zal onstaan kan er ook door de weeks voor 16:00 uur worden geklommen.