All comments on routes, broken holds, difficulty, repetitions, bolting, birds... only in Belgium!
Title Posted by Replies Views Last reply    

Topo Awirs

S.G. 5 2398 17-8-2012 14:10  

Last reply

S.G.
noob
2 posts

10-8-2012
09:02

 

Topo Awirs

Wij willen binnenkort gaan klimmen in Awirs, maar hier (in NL) kan ik geen topo van dit massief meer vinden. Weet iemand of deze in de buurt van de rotsen nog te krijgen is?

En zijn de namen misschien op de rotsen geplaatst (zoals in sommige andere rotsen) zodat ik met een lijst van Belclimb uit de voeten kan?

 

 

ET
noob
16 posts

10-8-2012
14:39

 

You 've got mail

 

 

S.G.
noob
2 posts

17-8-2012
23:25

 

ET heeft mij de link naar infos-escalade.be doorgestuud (waarvoor dank).

Een echte topo (of scan/kopie hiervan) is helaas nog niet aanwezig. Dus mocht iemand weten waar ik deze in de omgeving van luik kan krijgen, of als iemand deze digitaal heeft dan houd ik mij aanbevolen.

 

 

bess
daily client
66 posts

16-8-2012
16:27

 

http://www.klimenbergsportfederatie.be/internet/winkel/winkeltje.php

snel en betrouwbaar. En je steunt er het onderhoud van de rots mee...

 

 

Harald Swen
addict
430 posts
Beta male

17-8-2012
14:10

 

Hallo Bess en SG,

De KBF-webwinkel levert enkel aan KBF-leden. Als je geen lid bent, en ik neem aan dat SG dat niet is, dan kun je dus niet bestellen. Normaliter is de topo bij de NKBV te koop, ware het niet dat deze is uitverkocht. Pas in voorjaar 2013 schijnt er een nieuwe uitgave te komen, heb ik me laten vertellen.

Wat nu:
- kijk of er een winkel is die 'm op voorraad heeft; bijvoorbeeld Bever.
- mail naar [email protected] met het verzoek de topo voor je in te scannen en te mailen. Mits je lid bent van de NKBV...