All about climbing...
Title Posted by Replies Views Last reply    

WB - Sarkany

pierken 18 2432 23-11-2004 12:07  

Last reply

pierken
daily client
144 posts
cu above or below

31-10-2004
13:55

www
 

WB - Sarkany

Sarkany klimt naar WB-leiding 31-10-2004
Muriel Sarkany heeft opnieuw de leiding genomen in de Wereldbeker muurklimmen nadat ze zaterdag de WB-manche in het Franse Valence op haar naam schreef, de 7de van 9 manches.

De wereldkampioene was de enige die de top wist te bereiken, terwijl haar belangrijkste concurrente, de Oostenrijkse Angela Eiter, zich tevreden moest stellen met een 5de plaats. Eiter ziet nu onze landgenote weer over haar springen naar de eerste plaats in de WB-tussenstand. Titelverdedigster Sarkany, die de Wereldbeker al 5 keer won, heeft nu een voorsprong van 42 punten op de 18-jarige Oostenrijkse, met nog twee manches te gaan.

Sarkany:" Ik heb opnieuw vertrouwen gewonnen, ik ben tevreden. Na mijn slechte prestatie in Italië (11de) waar ik vermoeid aan de start verscheen na mijn terugkeer uit China, heb ik nu opnieuw de leiding genomen in de Wereldbeker. In de laatste twee manches zal ik evenwel het maximum moeten geven. Ik heb een 40-tal punten voorsprong, dat is niet slecht."

de standaard
 
----------------
cu above or below

 

 

Bart Van Gasse
moderator
1471 posts
Many people would sooner die than think; in fact, they do so. (Bertrand Russell)

31-10-2004
16:40

 

uitslag

http://mineral.spirit.free.fr/CM2004/coupe_du_monde.htm
 
----------------
Many people would sooner die than think; in fact, they do so. (Bertrand Russell)

 

 

pierken
daily client
144 posts
cu above or below

5-11-2004
12:02

www
 

Allez Muriel!
reste bien calme (comme toujours) et ça ira!

bonne chance!

 
----------------
cu above or below

 

 

ruth
Forum God
2575 posts

14-11-2004
19:42

 

Sarkany klimt naar 5de plaats
Onze landgenote Muriel Sarkany is zaterdag in het Tsjechische Brno op de vijfde plaats geëindigd in de achtste en voorlaatste manche van de wereldbeker muurklimmen. De winst was voor de Zwitserse Alexandra Eyer. In de wereldbekerstand heeft Sarkany nu nog een voorsprong van 47 punten op de Oostenrijkse Angela Eiter, die zaterdag vierde werd. De laatste wereldbekerproef wordt volgend weekend in het Sloveense Kranj betwist.

bron: http://www.sport.be

r
 
----------------
*met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal*

 

 

Tijl
moderator, maar dan wel de verslaafde versie
5207 posts
Climbing is the art of finding a possibility in something that is seemingly impossible.

11-9-2012
21:32

www
 

http://www.belclimb.be/home.php?cat=home

T
 
----------------
The time to start training is when you stop improving - Ben Moon

 

 

ruth
Forum God
2575 posts

14-11-2004
19:59

 


 
----------------
*met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal*

 

 

Bart Van Gasse
moderator
1471 posts
Many people would sooner die than think; in fact, they do so. (Bertrand Russell)

21-11-2004
01:04

 

't Ziet er spannend uit: http://www.worldcupkranj.com
 
----------------
Many people would sooner die than think; in fact, they do so. (Bertrand Russell)

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

21-11-2004
16:45

 

Komaan Muriel
 
----------------
"Whatever you can do, or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it."

 
[last edited on 2004.11.21 16:45:13]

 

 

Tijl
moderator, maar dan wel de verslaafde versie
5207 posts
Climbing is the art of finding a possibility in something that is seemingly impossible.

21-11-2004
10:49

www
 

Die vrouwen halve finale was precies een beetje te gemakkelijk. Niet minder dan negen vrouwen topten de route. Spannend! Vanavond om 20.30 is het geweten. Duimen dus!
T
 
----------------
The time to start training is when you stop improving - Ben Moon

 

 

pierken
daily client
144 posts
cu above or below

21-11-2004
12:50

www
 

coverage

Sarkany naar finale 21-11-2004
Muriel Sarkany heeft zich geplaatst voor de finale van de 9de en laatste WB-manche in het Sloveense Kranj en lijkt goed op weg om voor de zesde keer de eindzege in de Wereldbeker te behalen. De finale wordt zondagavond (18u00) betwist. Chloé Graftiaux we(rd 18e in de halve finale, en kon zich niet plaatsen voor de finale.

http://www.sport.be
 
----------------
cu above or below

 

 

bartman
I used to climb
753 posts

21-11-2004
21:12

 

al iemand iets gehoord, gezien, gelezen? Nog geen finale resultaten te vinden op de Kranj-site ...
 
----------------
"The dogs of war are nothing compared to the cats" - Panther Warriors (MTG).

 

 

Tijl
moderator, maar dan wel de verslaafde versie
5207 posts
Climbing is the art of finding a possibility in something that is seemingly impossible.

21-11-2004
21:14

www
 

Ik kwam ook juist kijken. Nog even geduld denk ik...
T
 
----------------
The time to start training is when you stop improving - Ben Moon

 

 

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

21-11-2004
21:18

 

Allez Muriel, allez!!!!

constant op F5 rammen dan maar

 

 

Wimper
addict
225 posts
Hoe hoger je klimt, hoe dieper je kan vallen !

21-11-2004
21:43

 

Ik vrees dat ik minder leuk nieuws heb. Net gelezen op sports.be :


Muriel Sarkany is er niet in geslaagd voor de zesde keer de wereldbeker muurklimmen te winnen. De de slotproef in het Sloveense Kranj ging naar de Oostenrijkse Angela Eiter die zo de eindzege in de wereldbeker afsnoept van Sarkany. De Brusselse werd in Slovenië 'pas' vijfde.

 
----------------
When you reach the top, you're only half way there !

 

 

Tijl
moderator, maar dan wel de verslaafde versie
5207 posts
Climbing is the art of finding a possibility in something that is seemingly impossible.

21-11-2004
21:47

www
 

Ik vreesde er al voor. Dedoeme hé. Allé hop Muriel, volgend jaar beter!
T
 
----------------
The time to start training is when you stop improving - Ben Moon

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

21-11-2004
22:37

 

Zo sneu, het enige wat niet mocht gebeuren, gebeurd. Eiter wint, ze verdient het. Ze was immers samen met Muriel de beste van het seizoen.
 
----------------
"Whatever you can do, or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it."

 

 

pierken
daily client
144 posts
cu above or below

22-11-2004
12:56

www
 

jammer voor Muriel....
volgend jaar wordt een belangrijk seizoen voor haar, de druk van 'de jeugd' is nu wel erg groot...

 
----------------
cu above or below

 

 

Tijl
moderator, maar dan wel de verslaafde versie
5207 posts
Climbing is the art of finding a possibility in something that is seemingly impossible.

23-11-2004
12:07

www
 


It's good with new champions for the sport. (8a.nu)


Zo kun je het ook bekijken.
T
 
----------------
The time to start training is when you stop improving - Ben Moon