All about climbing...
Title Posted by Replies Views Last reply    

Winkel gezocht

BuKs 10 2124 11-10-2012 20:25  

Last reply

BuKs
noob
3 posts

7-10-2012
09:23

 

Winkel gezocht

Hallo ik ben op zoek naar een winkel regio Brugge of Roeselare voor de aankoop van een klimgordel en klimschoenen.
Wie kan mij helpen?
Tips ivm de aankoop zijn ook altijd van harte welkom.

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

7-10-2012
09:39

www
 

Ik wil geen reclame maken, dus geen namen van mij uit. Er zijn sportwinkels in beide steden (en Gent is ook niet zo ver)
Google eens op " sportwinkel Brugge " of " sportwinkel Roeselaere " en je krijgt al wat adressen. Via hun websites kan je zien of ze sportmateriaal verkopen. Let wel op dat de verkoper wat weet over klimmen.

Voor klimschoentjes lees:
http://nl.belclimb.be/article-details.asp?artID=98&sid=9

 

 

Hube
Master Chief
5488 posts

7-10-2012
12:19

www
 

Map

Kijk op deze pagina van Belclimb. Er staat een Google map met alle buitensportwinkels van België:
http://nl.belclimb.be/home_gear_guide.asp?s=materiaalgids

Groeten,

Hube

 

 

BuKs
noob
3 posts

7-10-2012
19:48

 

Drie grote sportwinkels gedaan in Roeselare niets gevonden mss nu we een klimmuur hebben in Brugge gaan de sportwinkels er op inspelen anders vrees ik dat ik richting Gent of zo zal moeten.

 

 

BuKs
noob
3 posts

7-10-2012
19:54

 

Juist eens op de google Map gekeken in blijkbaar is er in Brugge een winkel vrees alleen dat de keuze daar nogal beperkt zal zijn. iemand ervaring met die winkel?

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

7-10-2012
23:15

www
 

De winkels van Decathlon staan niet in de map die Hube vermeld heeft.
Er is er een in Roeselaere, Brugge en Kortrijk (ook nog op andere plaatsen)

 

 

Denis Hoste
addict
222 posts

8-10-2012
00:24

www
 

Er zijn Decathlons in Roeselare en Kortrijk, ook één in Brugge maar daar ben ik (toch niet dat ik me kan herinneren) nog niet geweest.

Er is ook een avventura in Brugge in de ezelstraat.

 

 

Diego001
noob
2 posts

8-10-2012
11:13

 

kijk eens op Mounteqshop.be voor ideeën over materiaal.
Ook zijn nieuwe winkel in Desselgem is zeker de moeite om eens te gaan snuisteren. Daar heb je wel een heel ruime keuze aan verschillende merken, en een vlotte service (ook online)

 

 

Mike077
noob
10 posts

11-10-2012
19:43

 

In de decathlon van kortrijk heb je wat klimmateriaal, of in de blue berry hill klimzaal. Als je wat verder gaat, de climbshop in lille, zeer goedkoop, en alles voor een sportklimmer. In Roeselare is er niets, en Brugge kan ik je niet bij helpen.

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

11-10-2012
20:25

www
 

In de Decathlon van Roeselaere zal je inderdaad weinig of geen klimmateriaal vinden. In Brugge wel. Je kan trouwens op de site van Decathlon je winkel aanvinken, en bij het opvragen van een bepaald artikel kan je zien of het voorradig is of niet. Maar verwacht geen klim support, de meeste verkopers zijn "all-round"