All about climbing...
Title Posted by Replies Views Last reply    

September KVB3-stage Orpierre, voor snelle beslissers

Rudi Frankinouille 3 1816 21-8-2012 06:58  

Last reply

Rudi Frankinouille
I used to climb
524 posts
Ik heb laagtevrees...

4-8-2012
09:37

www
 

September KVB3-stage Orpierre, voor snelle beslissers

Nog enkele plaatsen vrij

Voor wie geen tijd heeft om het normale klimschooltraject te volgen over meedere maanden (instap in KVB1 tot en met KVB3) organiseert BVKB de opleiding KVB3 (klimvaardigheidsbewijs 3 - outdoor voorklimmen) in week-formule.

Deze stage vindt plaats in Orpierre (Frankrijk) van Maandag 24 september 2012 tot en met zaterdag 29 september 2012: (zondag 23 september oprijden zondag 30 september terugkomen).

De stage wordt gegeven door Rudi Frankinouille (initiator sportklimmen)


Programma:
Zondagavond: aankomst in Orpierre, kennismaking
Maandag: kennismaking op het massief met doorlopen KVB2-competenties en inoefenen setjes hangen - ombouwen op de relais naar toprope-zekering
Dinsdag tot en met zaterdag: doorlopen alle competenties KVB3
Vrijdag of zaterdag: evaluatie KVB3
Zondagochtend: terugkeer naar België
(weldra inschrijving online op www.bvkb.be).
Meer info: [email protected] of 0495/18.61.15

Er wordt een informatie-dag (verplicht) voorzien zaterdagochtend 15 september in klim-speciaalzaak De Berghut waarin de verblijfsmodaliteit besproken wordt en het aan te schaffen materiaal.

Je hoeft dus op voorhand nog niets aan te kopen, indien je vragen hebt over de aanschaf kan je die gerust tijdens de informatie-dag stellen.
Het is een intensieve stage, dit wil zeggen dat er ook 's avonds theorie gegeven wordt in functie van het programma de dag nadien aan de rotsen!

-Men dient niet over een voorgaand klimvaardigheidsbewijs te beschikken, zaalklimervaring en minimum 5B/C zaalklimmen is een vereiste
-Maximum 8 personen
-Lid BVKB is geen exclusieve vereiste, lid KBF wel.
-Minstens 5 deelnemers moeten BVKB-lid zijn.

 

 

Rudi Frankinouille
I used to climb
524 posts
Ik heb laagtevrees...

16-8-2012
09:08

www
 

Inschrijvingen nog niet online

Wie interesse heeft en al wil voorinschrijven kan dit op mijn adres: [email protected]

Zo heb ik een zicht op het aantal geïnteresseerden.

Sportieve groeten,

Rudi

 

 

Rudi Frankinouille
I used to climb
524 posts
Ik heb laagtevrees...

21-8-2012
06:58

www
 

Inschrijving staat online

Minstens 6 deelnemers nodig...