All about climbing...
Title Posted by Replies Views Last reply    

Experiment in sociale media voor klimmers

Toon Verlinden 2 1358 27-9-2012 08:56  

Last reply

Toon Verlinden
noob
2 posts
Rocking Cllimbers

26-9-2012
12:13

www
 

Experiment in sociale media voor klimmers

Beste klimmers en klimvrienden.

Ik start vandaag een experiment in de sociale media speciaal voor klimmers. Ik zoek een klimmer die klimt in de Klimax in Puurs die mijn klimschoenen met die van hem of haar (werknaam van die persoon: Marvin) omwisselde.

Ik geef ons één week tijd om Marvin te vinden. De persoon die Marvin aanbrengt, krijgt een fles wijn.

Zou het lukken om een totaal random persoon te vinden in één week tijd? Klimmers zijn een vrij beperkt publiek, maar toch. We zijn ondertussen al één dag bezig en hebben bijne 360 klimmers kunnen bereiken. Marvin zat er nog niet tussen.

Deadline: maandag 1 oktober 23:56!

Tips en clues over Marvin en meer uitleg op de website: http://verlorenklimschoenchallenge.wordpress.com/

Deel deze link via facebook. Ik ben benieuwd hoeveel klimmers we kunnen verenigen op zoek naar Marvin. Veel succes!

Rocking Cllimbers

 

 

Toon Verlinden
noob
2 posts
Rocking Cllimbers

27-9-2012
08:56

www
 

De verloren klimschoen challenge heeft nu zijn eigen facebookpagina.

Vanaf 30 likes kan ik er voor het experiment ook nog eens statistieken van bijhouden. (zo gaat dat blijkbaar met facebookpagina's. Alle updates verschijnen voor de geïnteresseerden vanaf nu op die pagina!

www.facebook.com/verlorenklimschoenchallenge

We zijn nu de derde dag bezig met onze zoektocht. Volgens sommigen zouden we Marvin vandaag kunnen vinden. Dat lijkt me sterk, maar er zijn al 600 klimmers die naar de website zijn gaan kijken. Wie weet zat Marvin er al tussen?