Problems with the website? Questions? You can't figure out something? Suggestions? Post them here!
Title Posted by Replies Views Last reply    

vragen/ suggesties

Bart VB 6 2017 8-1-2004 15:57  

Last reply

Bart VB
daily client
79 posts

7-1-2004
17:51

 

vragen/ suggesties

Boss,

Eerst: knap werk deze site!!!!
Maar...

1) Ik wou voor het eerst eens een route in mijn palmares invullen. Maar ik weet bij benadering niet wanneer ik de meeste van mijn routes geklommen heb ook al was het 6c of 7a. Heb me nooit met data bezig gehouden Is het mogelijk om dit uit te breiden in de toekomst als je eens tijd vindt, door bevoorbeeld een vakje: datum onbekend enz bij de mogelijkheden te zetten.
2) iets wat volgens mij ontbreekt op BCN is meer alpine info en mogelijkheid ook hier een palmares voor in te geven. Misschien een leuk idee voor de toekomst? Je mag me altijd contacteren, wil gerust helpen.

 

 

DE JEROEN
modepopke
1406 posts

7-1-2004
19:13

www
 

En ik wou nen tijd gelede is wa routes invulle bij mij en ik zag op het eerste zicht ni echt waar da moest. En opt tweede enzo ook ni . Dus mijn vraag: waar moet ik erges op klikke? (voor de rest zalt wel lukke denkek..)
 
en da van de verandere zal ook erges kunne wsl:


o routes kan toevoegen;
o routes die je zelf toegevoegd hebt, kan je wijzigen;
o een waardering kan geven aan klimroutes die je reeds geklommen hebt

----------------
DE JEROEN

 
[last edited on 2004.01.07 19:13:19]
 
[last edited on 2004.01.07 19:13:49]

 

 

Joris
BCN security expert
2084 posts

10-12-2012
14:45

www
 

Ga naar een sector van een massief als ge ingelogd zijt.
bijvoorbeel: http://www.belclimb.be/route_detail.asp?mode=sector&crag=151§or=44
Dan komen er naast de routenamen selectievakjes te staan. Klik op zo een vakje en ge wordt naar een pagina verwezen waar ge de nodige dingen kunt ingeven.
 
----------------
Dude with the everchanging avatar

http://fkfotos.no-ip.com

 

 

theboss
BCN founder
4101 posts

7-1-2004
19:39

www
 

Gelijk, een goeie handleiding ontbreekt nog om je palmares samen te stellen, we zullen daar eens werk van maken.

ivm die datum: wanneer ik de exacte datum niet weet, gooi ik er met mijn pet naar Het jaar weet ik ongeveer nog wel en als ik de maand of dag mis, zet ik ze op 1 januari, of ergens in de zomer.

Voor mensen die een soort alpien palmares willen, sorry, maar hier houden we ons aan dezelfde regel als waarom sportklimroutes in het buitenland niet in de database komen: ze zijn niet in ons land!
Je kan dat kortzichtig noemen of me verwijten dat ik oogkleppen op heb, maar ik geloof niet in een databank van routes over de hele wereld: je moet dan een kleine school editors hebben die alles wat kunnen opvolgen, kennis van het massief enz... liever beperkt maar zo compleet en juist mogelijk!
Op rc.com, waar ze nog veel meer gebruikers hebben, komen ze al volk te kort. 8a.nu wil het nu ook doen, benieuwd of het hen lukt.

Artikels en besprekingen van je alpiene klimmen, mag je natuurlijk wel doormailen, liefst met foto's. We publiceren die maar al te graag.

Wat wel gaat veranderen, ik had het enige tijd geleden al beloofd, is je persoonlijke pagina, waarmee je zowat kan doen wat je wil, zolang het maar over klimmen gaat.

G
 
[last edited on 2004.01.07 19:39:24]

 

 

Robbe
the spam club
2123 posts

8-1-2004
15:43

 

wordt dat dan in html zodat je zelf uw lay-out kan maken

das volgens mij inderdaad oko veel te moeilijk om een internationale databank op te stellen! een nationale is volgens mij al héél héél moeilijk!
als ik ooit iets aan te merken heb op de site zal ik het zeker posten, maar de site is bijna perfekt!

 

 

popol
bleau-kids generator
2947 posts
late night spammer

8-1-2004
15:58

 

Internationale database sucks. Kijk maar naar rc.com. Nauwelijks relevante informatie, te weinig routes per massief om nuttig te zijn, ...
Voor België hebben ze enkele honderden routes (200? 400?) terwijl er hier op de site al meer dan 4500 staan, om maar iets te zeggen.
En dan heeft België nog meer routes op rc.com staan dan bvb Frankrijk
 
[last edited on 2004.01.08 15:58:13]