Problems with the website? Questions? You can't figure out something? Suggestions? Post them here!
Title Posted by Replies Views Last reply    

Email gast zichtbaar!!!!!

BZ 6 2137 24-12-2003 10:45  

Last reply

BZ
bleaubabe owner
4816 posts

23-12-2003
10:04

 

Email gast zichtbaar!!!!!

Er is mij deze morgen iets opgevallen, men heeft het hier al over gehad. Men zei dat als je met je muis over de email in een bericht ging het emailadres niet getoond werd in de onderste balk zoals op andere sites.

Bij geregistreerde gebruikers is dit idd zo, maar bij gasten die een post doen op de forums, wordt het emailadres vrijgegeven!

Heeft dit een reden? Zoniet, hoop ik hierbij BCN van dienst geweest zijn
 
----------------
Geef mij een rots en ik probeer er op te kruipen!

 

 

Lieven Vlassenroot
Vlaanderns hoop in competitieve tijden
2918 posts

23-12-2003
10:10

 

Wie als gast wil dat zijn emailadres niet zichtbaar is, moet zich maar een profiel aanmaken. Ik dacht trouwens dat zolang een emailadres niet openlijk in een bericht stond, je geen last zou hebben van spam.
 
----------------
"The man who climbs only in good weather, starting from huts and never bivouacking, appreciates the splendor of the mountains but not their mystery, the dark of their night, the depth of their sky above? How much he has missed!" Gaston Rebufat

 

 

popol
bleau-kids generator
2947 posts
late night spammer

23-12-2003
10:11

 

Dat is toen in die thread ook gezegd. E-mail adres onzichtbaar is één van de voordelen van het inloggen, luidde het toen

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

23-12-2003
10:51

www
 

Inderdaad, er is destijds daar het een en het ander over verteld, hier het bijzonderste:


Voor iedereen: vermeld nooit rechtstreeks je emailadres in je bericht, maak gebruik van de mailmogelijkheid als geregistreerde gebruiker of maskeer je emailadres (er zijn daar verschillende mogelijkheden voor)



Als iemand zich niet registreert, dan is dat zijn of haar bewuste keuze, ik raad aan om zich te registreren, dit geeft je meer mogelijkheden en dan is ook je amailadres niet vindbaar voor de zoekmachines.

----------------
Nog veel klim- en bergplezier.

Guido

 
[last edited on 2003.12.23 10:51:13]

 

 

Toffee
Forum God
3933 posts

24-12-2003
00:03

 

Mmmmmmja,

Je moet natuurlijk wel als eens goed grasduinen op de site alvorens je goed & wel door hebt dat je e-mail adres enkel onzichtbaar wordt als je registreert...

Als je dol enthousiast je eerste post zet zonder na te denken heb je het zitten (als ik mij zo mag uitdrukken...)

 

 

popol
bleau-kids generator
2947 posts
late night spammer

24-12-2003
10:45

 

Je moet het nu ook niet gaan dramatiseren, he.
Als ik ergens op een forum een berichtje zet, gebruik ik daar een "spam-proof" email-adres voor.