All about climbing...
Title Posted by Replies Views Last reply    

12-uren van Durnal

haspi 7 2633 22-9-2015 12:57  

Last reply

haspi
addict
382 posts

14-9-2015
09:34

www
 

12-uren van Durnal

Heeft iemand een idee of er nog ergens iets gepubliceerd wordt over de 12-uren van Durnal?

Hoeveel teams hebben nu de 1000hm gehaald, hoeveel zijn erin geslaagd om alle routes te klimmen? Hoeveel worsten zijn er achteraf op de BBQ gegeten, ...

Verder wil ik de organisatie alvast nog eens bedanken want het was verdikke goed georganiseerd, merci daarvoor!

 

 

Tommi
noob
16 posts

16-9-2015
17:14

 

Ik veronderstel in het volgende KBF-magazine?

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

17-9-2015
13:52

www
 
 

 

Harald Swen
addict
430 posts
Beta male

17-9-2015
22:19

 

Twee teams die alles hebben geklommen. Jullie en wij. Reken er volgend jaar maar op dat ik ga proberen er een ook 24 uurs race er van te maken. Voor de diehards, hè. Ik ben wel in voor de dubbel in 24 uur. +/- 150 routes op een dag is een mooi getal, toch?

Op de Flickr pagina van de NKBV - zie bovenstaande link van Guido - hebben we de fotoserie van Jiska Kluit/Releasense gezet. Ook heb ik een heel kort (te druk voor lang verslag - mea culpa) berichtje geschreven met de link naar de uitslagen. Je vindt het hier: http://www.nkbv.nl/home/actueel/12+uren+van+Durnal+groot+succes/9347

Nederlandse deelnemers hebben ook een mailtje van me gehad.

Gr, Harald

 

 

Bart Dendas
addict
361 posts
if your balls are big enough, they work kinda like a crashpad.
supported by denDAS-committÃe

18-9-2015
15:43

www
 

Doe me 24u aub niet aan. 10u met jonas moeten klimmen was al lastig genoeg.
Heel hard bedankt aan de organisatie. Het was mijn eerste en mogelijk laatste keer in Durnal, maar ik heb me super geamuseerd. Een heel sociaal evenement voor leden van alle clubs en niveaus. Zo leert ge nog eens wat mensen kennen. Alles, van de badges voor het loggen van routes tot BBQ zat echt goed in elkaar. Ik heb in ieder geval al wat mensen aangeraden ook eens mee te doen in de toekomst.

Bart
if your balls are big enough, they work kinda like a crashpad. supported by denDAS-committÃe

 

 

haspi
addict
382 posts

18-9-2015
18:27

www
 

merci voor de links, ik had de foto's ondertussen ook via Facebook ontdekt en de resultaten zaten deze week ook in mijn mailbox

Ik dacht trouwens dat jullie doel ook was om één keer alles te doen en daarna nooit meer

Voor nog eens een 24-uren in Freyr of eender welk ander gebied ben ik daarentegen wel te vinden al wordt het dan wel moeilijk om aan 150 routes op te komen en voor de organisatie wordt het praktisch ook wat moeilijker om elke relais van een badge te voorzien

 

 

Harald Swen
addict
430 posts
Beta male

22-9-2015
12:57