Gear for sale
Title Posted by Replies Views Last reply    

Gezocht : "Windows vista home premium"

Eddy Abts 2 1333 3-11-2014 09:32  

Last reply

Eddy Abts
daily client
59 posts

2-11-2014
17:15

 

Gezocht :

Ik heb een hoop programma's en kaarten voor trektochten, enz. Het probleem is dat daarvoor "codes" nodig waren om die te activeren, een oude processor, een oud OS, enz. Ik heb hier nog een oude machine staan die onder "Windows vista home premium" draaide waarvoor ik de nodige windowsvergunningen heb maar die een hoop problemen geeft sinds een paar mislukte updates registers hebben overschreven . De enige mogelijkheid is "Windows vista home premium" te herinstalleren en vooral niet te updaten. Heeft iemand nog de oude installatie-DVD liggen ??? liefst de tweetalige of engelse versie ? Een paar pogingen om dat te dowloaden waren even armzalig als die, je weet wel verplichte betalende windowsupgrades, waarbij ook de meeste oude programma's betalend moeten geupdate worden ofwel niet meer bruikbaar zijn.
En de goede raad een nieuwe machine, een nieuw OS en nieuwe programma's te kopen, hoorde ik al in de winkel. De praktische kant regelen we wel.

 

 

fjiekie
noob
9 posts

3-11-2014
09:32

 

als xp beter werkt dan vista voor jouw probleem, dan raad ik een virtual box aan.