All comments on routes, broken holds, difficulty, repetitions, bolting, birds... only in Belgium!
Title Posted by Replies Views Last reply    

Rochers de la Vierge - Grand Ressaut

Jolien88 4 2741 14-7-2014 00:00  

Last reply

Jolien88
regular
35 posts

7-6-2014
10:50

 

Rochers de la Vierge - Grand Ressaut

Hoi allen

Gisteren gaan klimmen in Rochers de la Vierge - Grand Ressaut Face Nord.

In Izquierda (4) is er beneden aan de start een stuk rots uitgekomen (maakt geen verschil voor kwotatie).

In Jour de Terre (5b) is er bovenaan aan de barst (linkerkant) een heel groot stuk rots naar beneden gekomen. Of dit verschil maakt voor de kwotatie kan ik niet beoordelen, daar ik toen gestopt ben met deze route.

Jolien

 

 

kobe
daily client
146 posts

6-7-2014
01:02

www
 

Grand Ressaut

Vorig zaterdag (28 juni 2014) is de rotsband van Grand Ressaut opnieuw gepoetst. Niet echt makkelijk werken in de zondvloed. De trapherstelling zal deze zaterdag wel lukken. En het infobord raakt hopelijk ook op zijn definitieve plaats in de grond.

Veel klimplezier,
Kobe

 

 

Jolien88
regular
35 posts

7-7-2014
11:51

 

Ik weet het want ik was erbij , lekker in de modder dabben

 

 

kobe
daily client
146 posts

14-7-2014
00:00

www
 

Comblain-la-tour

Nog dank aan alle vrijwilligers die het weekend in uiterst 'natte' omstandigheden hebben geholpen. En dit zowel in de wand als aan het toegangspad.
Toch één van de natste werkweekends ooit. Dank aan 'the outsider' voor de slaappplaats onder het afdak.
Vorig weekend zijn de via-ferrata beugels als vervollediging van de trap erin geraakt. De bomen zijn verwijderd voor de plaatsing van het infobord. Dat er nu dus opnieuw staat.

Groeten,
Kobe