All about climbing...
Title Posted by Replies Views Last reply    

Tijdschrift Klimmen

Wor 7 1544 29-12-2011 18:15  

Last reply

Wor
noob
2 posts

29-12-2011
11:08

 

Tijdschrift Klimmen

Hallo,

Ik ben opzoek naar nog een leuk tijdschrift of magazine dat gaat over bouldering of over de klimsport algemeen. dit gaat over een cadeautje voor mijn neef dat ik nog wil bijkopen.

nu heb ik het internet al wat afgezocht maar ik ben niet echt ver geraakt in het vinden van een boekhandel waar ze eventuele tijdschriften verkopen die te maken hebben met klimmen.

Iemand tips waar ik deze eventueel zou kunnen vinden?

Een leuk boek of tijdschrift

Liefst regio Brussel

Mvg

 

 

Verdi
noob
3 posts

29-12-2011
11:34

 

Grimper (Frans Klimboekske) kan je kopen in de kiosken van Relay. In Brussel Zuid hebben ze nog een grote stock.


 

 

Catsjit
daily client
106 posts

29-12-2011
15:01

www
 
 

 

Denis Hoste
addict
222 posts

29-12-2011
15:39

www
 

Ik vind BLOK een heel goed tijdschrift (Blad over klimmen) maar dat is wel wat aan de duurdere kant. Ik betaal geloof ik 25 euro voor een jaarabbonement (verzending inclusief), maar het verschijnt maar 4 keer per jaar dus dat is 6,25 euro per tijdschrift.

Het tijdschrift is wel kwaliteit (echt top qua ontwerp en foto's) en begon aan zo'n 80 blz maar nu zijn ze toch vaak 100 pagina's dik.

Zeker een aanrader als je er de prijs voor over hebt!

 

 

Verdi
noob
3 posts

29-12-2011
16:14

 

Blok is inderdaad een zeer goed magazine, maar moeilijk te verkrijgen in de losse handel. En dan zeker in het Brusselse. Koop mijn Blok's altijd in de bleau in gent.

 

 

lode
regular
24 posts

29-12-2011
18:00

 

ik vind dat climbing magazine veel reclame heeft en weinig interessante artikels. Geen echte aanrader

 

 

Wor
noob
2 posts

29-12-2011
18:15

 

Alvast heel heel erg bedankt voor jullie snelle reacties, ik ben nu toch al een stapje verder..

Eerst wou ik gaan voor BLOK , maar er staat dat er toch wel een extra bedrag van 3 euro verzendingskosten is bij elk magazine dat ze opsturen naar België. juist een beetje te duur voor nieuwjaarcadeautjesbudget

Grimper leek me er ook een leuk tijdschrift uit en ik denk dat het dat gaat worden.

Als iemand anders nu nog heel leukte tips heeft, het mag ook een boek zijn , zijn die altijd nog welkom naturlijk

Ik ga het morgen pas halen dus heb nog heel heel effe tijd

Groetjes