Problems with the website? Questions? You can't figure out something? Suggestions? Post them here!
Title Posted by Replies Views Last reply    

Voor een "pop-up free" belclimb

Toffee 16 11105 20-6-2017 23:02  

Last reply

Toffee
Forum God
3933 posts

21-9-2010
23:47

 

Voor een "pop-up free" belclimb

De pop-up voor Chloé vond ik terecht.

Maar pop-ups voor handelsmerken [puke]

 

 

Bruno M
addict
215 posts

22-9-2010
18:30

 

Die TNF add hangt serieus mijn voeten uit

 

 

Catsjit
daily client
106 posts

23-9-2010
00:30

www
 

Met deze zou ik heel misschien nog kunnen leven

http://www.snapclimbing.com/pub/Mousse.jpg

 

 

beton
daily client
128 posts

24-9-2010
08:47

www
 

ik teken de petitie

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

24-9-2010
09:59

www
 

Ik dacht dat ik ervan af was van dat vervelend gedoe, maar neen...
Enfin ne klik en een ergernis bij, maar zo zit het nu eenmaal in elkaar, het geld moet toch van ergens komen.

 

 

Hube
Master Chief
5488 posts

27-9-2010
13:26

www
 

Hello guys,

Dank voor jullie opmerkingen. We houden er steeds binnen het mogelijke rekening mee. In dit geval is de evolutie te wijten aan een professionalisering van Belclimb. De pop-ups op internetsites zijn sinds enkele jaren ingeburgerd. Binnen Belclimb opent de pop-up slechts eenmaal per sessie en zal dit ook niet 365 dagen per jaar het geval zijn.

Weet ook dat Belclimb geen winsten derft uit zijn activiteiten. De publicitaire campagnes van onze partners zijn onze enige wijze van overleven en dekken op zich noch de tijd geïnvesteerd in de site noch de kosten van het onderhouden van de site. Onze passie voor de klimsport en onze wil om een mooi product af te leveren doen de rest

Dank voor uw begrip.

Hube

 

 

beton
daily client
128 posts

29-9-2010
15:01

www
 

Mjah, maar extra kliks zijn NOOIT leuk.

Verdriedubbel voor mijn part de left/right banners
(wie werkt er tegenwoordig overigens nog met 800x600, ... whitespace zat), maar splash-popups zijn wel erg jaren 90, en ook gewoon rotvervelend.

 

 

kptzeppoz
daily client
183 posts
just trust it!

20-10-2010
15:03

www
 

alle begrip Hube!

just trust it!

 

 

DJ
I used to climb
592 posts

20-10-2010
15:25

 

Ze kunnen misschien abonnementen op "Belclimb zonder reclame" beginnen verkopen!

 

 

beton
daily client
128 posts

27-10-2010
09:27

www
 

sure, ... doe mij maar popupfree voor een eenmalige 5!

 

 

Pieter dp
addict
223 posts
if you let go you will not fall, you will fly

11-10-2011
08:57

 

Is het echt nodig elke keer je op de hoofdpagina van het forum komt een pop up te krijgen.
1 keer per sessie lijkt mij toch wel voldoende.
Nu werkt het gewoon irritatie op.

 

 

Stijn
daily client
123 posts

13-10-2011
23:53

www
 

dat heb je als je rechtstreeks het forum opent, en nadien de back knop gebruikt om terug tekeren na het lezen van een post.
als je de hoofdpagina opent, doorklikt naar het forum en vervolgens posts opent en terugkeert zal dat niet gebeuren.

 

 

scorpion
noob
1 posts

2-2-2013
09:40

 

msg en français

Bruxellois , vivant en France , je me demande ou les francophones s'expriment ? , a moins que le dynamisme naturel du flamand .. occupe tout le champ ?
Je suis flamand, mais ne pratiquand plus depuis longtemps..

 

 

Hube
Master Chief
5488 posts

3-2-2013
18:11

www
 

Bonjour Scorpion,

Bienvenue sur Belclimb. Une des règles à respecter sur ce forum est celle de ne pas poster de réponse "hors sujet". Ce post n'est pas destiné à accueillir ce message. Merci de ne pas y répondre mais d'en ouvrir un autre.

Nous laissons à chacun le soin d'utiliser la langue qu'elle/il souhaite sur ces forums. Tout le contenu de notre site est d'ailleurs disponible en Français ainsi qu'en Néerlandais. Là aussi le choix est offert à nos visiteurs, qu'ils soient dynamiques ou plus statiques

Hube
Modérateur

 

 

huifkar
noob
7 posts

30-7-2013
09:03

 

installeer adblock?

of verlies je dan ook reclame inkomsten

 

 

Eddy de Ouwe Rakker
I used to climb
895 posts

10-10-2013
14:11

 

Ik had de laatste tijd wat gerommeld en kreeg nu continu pop-ups met reklame voor vermageringspillen, waggelbuiken, enz die niks met belclimb te maken hadden.
Op de popup klikken en de properties opvragen. dan blijkt al snel dat die dingen komen van sites zoals widgets.wizebar enz.
Het volstaat daarna in de tools van je internetbar te gaan en daar de internet options op te vragen. Onder security vind je dan de restricted sites waar het volstaat van die ambetante sites te vermelden. Principieel gaat je internetsoftware die tegenhouden tot ze natuurlijk van ergens anders komen. Waarschijnlijk is dat de één of andere cookie die dergelijke sites oproepen. Maar de securityscanners vinden die gewoonlijk niet.

PS : En nu het antwoord van mijn beschermprogramma. Ze detecteren alleen virusinfecties en geen malware, gepirateerde navigators, mails, enz