Problems with the website? Questions? You can't figure out something? Suggestions? Post them here!
Title Posted by Replies Views Last reply    

Foto's openen

Veerle1 12 8367 22-1-2016 10:27  

Last reply

Veerle1
addict
284 posts
Life's a journey ... not a destination ... (Aerosmith)

12-5-2009
19:06

 

Foto's openen

Hallo,
noch bij klimmers, noch in artikels krijg ik nog foto's open.
Er komt enkel een grijze film over mijn scherm . Nu weet ik niet of dat ligt aan de site of aan mijn pc ...

Kan iemand helpen?

Grtz!

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

12-5-2009
20:05

www
 

Bij mij loopt onder Firefox en IE en onder XP alles normaal.

Mogelijks gebruik jij andere browsers, dus vraag:
Welke browser gebruik je en onder welk systeem (XP - Vista - Linux)?

Welke beveiliging staat er aan? Hoe staat ze ingesteld?

Sinds wanneer loopt het fout? (mogelijks met het antwoord op dit, kan je al een mogelijke reden vinden)

En vooral: loopt het nu (nog) fout?

 

 

Veerle1
addict
284 posts
Life's a journey ... not a destination ... (Aerosmith)

12-5-2009
21:46

 

Hey,

het loopt nog steeds fout. De problemen zijn begonnen nadat we mijn laptop gereset hebben (dag of drie geleden). Dat was nodig omdat er andere problemen waren ...

Mijn broer liet me weten dat de browser IE is, op XP. Met beveiliging snappen we niet wat je bedoelt ...

Toch al bedankt voor de reactie, !

Grtz Veerle

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

13-5-2009
09:31

www
 


De problemen zijn begonnen nadat we mijn laptop gereset hebben (dag of drie geleden). Dat was nodig omdat er andere problemen waren

tja, het zal wel bij jou liggen.

i.v.m. beveiliging: men kan alles zo ver beveiligen dat er zo goed als geen communicatie meer mogelijk is via het internet, maar dat moet je ook zien bij het bezoeken van andere sites.

Je zal een kenner van jou systeem nodig hebben. Degene die jouw systeem zogezegd hersteld heeft zal je moeten helpen of die het kan is een vraagteken, hopelijk wel?

Een tip: in XP kan je gebruik maken van de herstelpunten!

 

 

Veerle1
addict
284 posts
Life's a journey ... not a destination ... (Aerosmith)

20-5-2009
23:18

 

Laptop is opnieuw gereset, meeste problemen lijken nu toch opgelost, maar dat van de foto's dus nog altijd niet ...

Er zijn nieuwe artikels en heb het daar dan al eens mee geprobeerd, maar ik krijg nog steeds enkele een grijze film over mijn scherm. Foto's gaan niet open (onderaan boodschap 'Fout op de pagina').

Geen idee wat herstelpunten zijn , maar dat vraag ik in het weekend eens na .

Thx!

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

22-5-2009
09:52

www
 

Herstelpunt in XP

Uit XP:
Systeemherstel - overzichtSysteemherstel is een onderdeel van Windows XP Home Edition waarmee u de computer bij eventuele problemen kunt terugzetten in een eerdere status zonder dat persoonlijke gegevensbestanden (zoals Microsoft Word-documenten, geschiedenis van de browser, tekeningen, favorieten of e-mail) verloren gaan. Met Systeemherstel worden wijzigingen in het systeem en bepaalde toepassingsbestanden bijgehouden en worden er automatisch herstelpunten gemaakt die u gemakkelijk kunt terugvinden. Met deze herstelpunten kunt u het systeem herstellen in de status waarin het zich op een eerder tijdstip bevond. Herstelpunten worden dagelijks gemaakt en bij belangrijke systeemgebeurtenissen (bijvoorbeeld bij de installatie van een toepassing of stuurprogramma). U kunt ook op elk gewenst moment zelf een herstelpunt maken.


Let op: is niet altijd de oplossing, laat het doen door iemand die wat ervaring heeft.

 

 

Veerle1
addict
284 posts
Life's a journey ... not a destination ... (Aerosmith)

25-5-2009
08:01

 

Problem solved, blijkbaar ging het om de compatibileitswaarde die niet juist stond ingesteld ... Toch bedankt voor alle tips en hulp!!!

Grtz, Veerle

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

25-5-2009
13:20

www
 

Oef....

 

 

 

Jo
Forum God
1843 posts
Think different!

27-10-2009
09:37

www
 
 

 

Hube
Master Chief
5488 posts

27-10-2009
15:27

www
 

Eddy,

Foto's toevoegen in een post met html code mag niet. Enkel via een link zoals door Jo vermeld.

Hube