Looking for a climbing partner or a spare place in a car?
Title Posted by Replies Views Last reply    

Klimpartner regio Gent en of Brugge

Bert.neyrinck 7 2861 3-9-2015 14:49  

Last reply

Bert.neyrinck
noob
1 posts

11-7-2015
16:44

 

Klimpartner regio Gent en of Brugge

Beste,

Hoi, ik ben Bert Neyrinck beginnend klimmer maar ondertussen al grote fan. Ik klim op het moment van dit schrijven ongeveer 3 tot 3 en een halve maand en bevind me momenteel ergens tussen 5b en 6b. Ik heb mijn KVB1 gehaald in de blaarmeersen te gent en beschik ook over een eigen touw. Ik ben 24 jaar oud en weeg 82 kg. Indien u geïnteresseerd bent om eens met mij te gaan klimmen mag je zeker en vast contact met mij opnemen. Ik beschik (meestal) over een wagen en ben bereid om potentiële partners op te pikken als het op de weg of niet ver van de weg is. Locatie's waar ik normaal gezien ga gaan klimmen zijn: Bloso sportcentrum te Brugge en de Biover klimzaal in de Blaarmeersen te Gent. Soms ben ik ook te vinden in de Hungaria te Leuven, maar dat is eerder sporadisch. Verder ben ik geïnteresseerd om nieuwe locaties te leren kennen zolang ze op een redelijke afstand van mij thuis zijn (radius van 50 km van Beernem/Brugge).

Alvast bedankt voor all reacties!

Met vriendelijke groeten,

Bert Neyrinck

 

 

bramme
noob
1 posts

12-7-2015
17:54

 

Beste,mijn klimpartner is nog 2weken op reis. Ik wil gerust eens afspreken in biover. Gelieve met me te mailen. Bramverstraete1984@gmail

 

 

Vanders
noob
1 posts

16-7-2015
15:29

 

Australian climber here for 1 week

Hey, I'm an Australian travelling through Belgium at the moment, I'll be here until the 23rd, and I'd like to go climbing here (I haven't climbed in a few months). I have my own harness, shoes and belay devices but no ropes. Email me on [email protected] if you've got time for me!



Hey, ik ben een Australische reizen door België op het moment, zal ik hier tot de 23ste, en ik zou willen gaan klimmen hier (ik heb niet beklommen in een paar maanden). Ik heb mijn eigen harnas, schoenen en Belay apparaten, maar geen touwen. E-mail mij op [email protected] als je tijd hebt voor mij!

 

 

Laurent C.
noob
1 posts

12-8-2015
11:35

 

Nog op zoek naar iemand? Mijn klimpartner is 2 weken op reis. Gent of Brugge. Woensdag of vrijdag.
5B - 32jr

Laurent

 

 

A2 Pulley
noob
1 posts

19-8-2015
18:23

 

Hey,

Ook nog op zoek naar een extra klimpartner voor 't voorklimmen.
Ben voorzien van een touw en KVB2

Gent Biover
Dinsdagavond, vrijdag en zondag eender wanneer.
30j./ 75kg
Voorklim: 5b/5c; Toprow: 6b+/6c, niveau maakt me niet echt uit, overigens.

Er mag altijd gemaild worden.

 

 

Xr
noob
2 posts

28-8-2015
18:29

 

in ghent from 13-25 september

Hi! I'm from Singapore and will be in Ghent from 13-25 september. Will be working so I'm looking to climb on weekends or weeknights. I've got my own harness, shoe and belay device but no rope too. Mail me if you're keen

[email protected]

(sorry but I cant speak dutch. english/limited french works though )

 

 

Minus30
noob
1 posts

3-9-2015
14:49

 

Hey

Ik ben ook nog op zoek naar een klimpartner voor op woensdagavond in Brugge/Bloso te gaan klimmen

Geef maar een seintje indien geïnteresseerd.