Looking for a climbing partner or a spare place in a car?
Title Posted by Replies Views Last reply    

Climbing partner in Gent?

lier 2 1606 11-7-2015 16:41  

Last reply

lier
noob
0 posts

4-7-2015
11:02

 

Climbing partner in Gent?

Hi there,
,
My name is Lier. I am staying in Gent for about a month or so and looking someone to climb with weekday after 6pm and during weekend. I am 27 years old and 50 kg. I climb max 6a.

Let me know

Lier

 

 

Bert.neyrinck
noob
1 posts

11-7-2015
16:41

 

Klimcontacten

Beste,

Hoi, ik ben Bert Neyrinck beginnend klimmer maar ondertussen al grote fan. Ik klim op het moment van dit schrijven ongeveer 3 tot 3 en een halve maand en bevind me momenteel ergens tussen 5b en 6b. Ik heb mijn KVB1 gehaald in de blaarmeersen te gent en beschik ook over een eigen touw. Ik ben 24 jaar oud en weeg 82 kg. Indien u geïnteresseerd bent om eens met mij te gaan klimmen mag je zeker en vast contact met mij opnemen. Ik beschik (meestal) over een wagen en ben bereid om potentiële partners op te pikken als het op de weg of niet ver van de weg is. Locatie's waar ik normaal gezien ga gaan klimmen zijn: Bloso sportcentrum te Brugge en de Biover klimzaal in de Blaarmeersen te Gent. Soms ben ik ook te vinden in de Hungaria te Leuven, maar dat is eerder sporadisch. Verder ben ik geïnteresseerd om nieuwe locaties te leren kennen zolang ze op een redelijke afstand van mij thuis zijn (radius van 50 km van Beernem/Brugge).

Alvast bedankt voor all reacties!

Met vriendelijke groeten,

Bert Neyrinck