All about climbing...
Title Posted by Replies Views Last reply    

spam

Guido 47 5470 5-8-2017 10:45  

Last reply

FL
Forum God
2239 posts

26-12-2016
17:07

 

Oef ... het is weer leesbaar

Bedankt voor het kuiswerk.
... en ook fijne feestdagen gewenst .

 

 

lennie.BE
regular
27 posts

10-1-2017
21:26

 

Nee dus...

Mannekes, doe er nu eens DEFINITIEF iets aan!

 

 

maik
regular
27 posts

18-1-2017
17:57

www
 

Spam

Amai da is weer erg met die berichten

 

 

Bobbn
noob
7 posts

19-1-2017
15:55

 

Heel dit forum gaat kapot. Iemand moet daar toch iets kunnen aan doen, alleee!

 

 

maik
regular
27 posts

19-1-2017
19:52

www
 

Ja het is echt wel jammer

 

 

maik
regular
27 posts

19-1-2017
19:56

www
 

Anders nog een paar beheerders toevoegen met een delite knop

 

 

Harold Moody
daily client
147 posts

19-1-2017
20:24

 

Hube,

Opnieuw, jij bent degene die er iets aan moet doen. Dus doe iets, een STRUCTURELE oplossing, en niet af en toe even opkuisen.
Graag hier uitleggen wat je gaat doen, en als je niets gaat doen, graag hier uitleggen waarom.

Harold

 

 

lennie.BE
regular
27 posts

20-1-2017
09:34

 

Deze site bevat ontzettend veel belangrijke informatie maar op deze manier gaat de site gewoon kapot terwijl er zoveel potentieel is!
Ook de nieuwsberichten mogen wel eens een refresh krijgen!

Met een paar mensen moet hier toch iets van te maken zijn?
Ik stel mijn eigen kandidaat om hier mee de schouders onder te zetten... als de beheerders dat überhaupt nog willen...

 

 

maik
regular
27 posts

21-1-2017
01:13

www
 

Zie dat ook wel zitten

 

 

lennie.BE
regular
27 posts

25-1-2017
16:56

 

Maar de beheerder(s) blijkbaar niet??

Jammer!

 

 

boris
noob
14 posts

26-1-2017
12:03

 

belclimb is helaas al lang niet meer de 'community' die het ooit was (niet dat ik er toen al op zat). De laatste nieuwsartikels dateren ondertussen van eind 2015/begin 2016, en dat terwijl Anak haar beste competitiejaar tot nu toe achter de rug heeft. Kevin Lopata en Sebastien Berthe toppen razorblade, projecten op de Al legne die flirten met de 9e graad, niets over te vinden...

Zonde van alle kostbare info over de massieven, maar zonder actieve beheerders zal er niet snel iets veranderen...

 

 

lennie.BE
regular
27 posts

26-1-2017
17:36

 

My point exactly... maar het moet -met een paar mensen- toch mogelijk zijn om hier nieuw leven in te blazen?!

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

28-1-2017
11:21

www
 

Ik heb hier mijn mening al gezegd, zolang er geen update van het programma komt doe ik niet meer mee. Wekelijks stuur ik een mail naar Hube, alles wordt dan in éénmaal opgekuist want manueel is het niet te doen. Maar de echte oplossing komt er niet (centen???) De mooie begintijd met "The Boss" is voorbij... Jammer voor de vele uren en dagen die velen erin gestoken hebben.
Voor zij die het willen overnemen: centen zitten er niet meer in, men gebruikt meer en meer andere platform die meer reclame opbrengen. In principe zou de CAB met het KBF de zaak moeten overnemen, Maar ik weet zelfs momenteel niet in hoever de samenwerking tussen Vlaanderen en Wallonië nog werkt. (de CMBEL). Met deze deel ik jullie ook mee dat de bergen en de rotsen door mij niet meer zulle beklommen worden, heb nu eenmaal mijn leeftijd wat tegen maar heb er toch veel plezier aan beleefd. Maar er komt éénmaal een stop...

ex-klimmende Guido

 

 

maik
regular
27 posts

28-1-2017
12:08

www
 

Is het dan geen tijd om de fakkel door te geven aan iemand die wel actief is of een paar man het zou ten betreuren zijn als dit icoon van het klimmen wegvalt toch ? Of dat je je eerst door 1000 spamberichten moet worstelen tot je aan de echte berichten komt . Der moeten er hier toch wel zijn die daar verstand van hebben ? En dat er geen geld mee te verdienen vald denk niet dat dat boor de meeste een probleem zal zijn daar het voor de meesten toch een passie is . Kan er hier geen post komen voor wie wat wil doen , kan doen , en vooral mag doen ? Daar er zich toch meer en meer mensen beginnen te ergeren ?

 

 

Guido
moderator
5726 posts
Guido Blanchaert

28-1-2017
18:32

www
 

Belclimb is in handen van: Dreams & Associates (Hubert Canart)

Ik weet zelfs niet of de andere genoemde moderators nog actief zijn op Belclimb.

Zij die denken dat de fakkel zo maar kan doorgegeven worden moeten beseffen dat er een behoorlijke prijskaartje aan vasthangt.

Destijds deden we dat met een vijftal mensen op vrijwillige basis, artikels schrijven, wedstrijden bezoeken, materiaaltest, enz...de nodige centen werden via reclame verzameld door Hubert Canart.

Hoe het juist vandaag loopt kan ik niet met zekerheid zeggen, vermoedelijk is Hubert bijna de enige die alle rechten heeft. Vroeger waren wezelf verantwoordelijk voor de broncodes en het onderhoud van de website, nu is dit uitgegeven aan een bedrijf. Een ander voorbeeld van enkele jaren geleden: artikels van Nederlandse origine zoals van KBF werd door ons uit het Frans vertaald naar het Nederlands... Onlogisch niet?

Ik herhaal: laat Belclimb door een zuiver klimgerichte organisatie in beheer worden genomen. CMBEL had destijds centen maar was vroeger nogal sterk Franstalig, dit komt omwille van de oorsprong: CAB .... BAC.... Later de overkoepelende groep CABBAC ... CMBEL. (typische Belgische situaties)

Uit info vanuit een bepaalde CAB-kant wordt er momenteel nogal lacherig over Belclimb gesproken...

Niet simpel als je de clubgeschiedenis uit ons landje kent.

De oorspronkelijke bedoeling van Belclimb was volledig los te staan van elke club... In het begin lukte dit goed. De drietaligheid werd ook door velen geapprecieerd. We hadden een internationale uitstraling.
De data base van de klimmassieven waar men zelf kon inloggen om je prestatie en bevindingen te geven is uniek.

Dus inderdaad de moeite waard om bekwame mensen te vinden die de fakkel wil overnemen.

ex-klimmende Guido

 

 

maik
regular
27 posts

29-1-2017
14:40

www
 

Dag Guido dit was zeker niet op uw persoon bedoeld we weten allemaal dat je je hart en ziel hier hebt ingestoken waarvoor onze welgemeende dank !
Jammer dat je gestopt bent met klimmen maar die tijd komt voor ons ook nog jammer genoeg .
Maar laat ons eerlijk zijn los van het geld denk ik wel dat er hier een paar slimme bollen bijzitten die hier weer iets kunnen en willen van maken want zoals hier ook al gezecht geweest is alle artikels zijn van 2 jaar geleden . Wat ben je met een site zoals deze als hij niet word bijgehouden ?
Wat voor zin heeft het nog om dit zo te laten doorgaan iedereen ergerd zich te pletter zo .
Dat dit los staat van elke club dat is zeker een zeer sterk punt en dat zou mss best zo blijven .
Ik ben jammer genoeg niet mee met die club geschiedenis .
En wat bedoel je met er word lacherig gedaan ?

 

 

Harold Moody
daily client
147 posts

16-2-2017
10:36

 

Final solution

Wie biedt zich aan om te zorgen voor een definitieve oplossing van het spam-probleem?
Van Hube (en andere moderators) zal de oplossing niet komen, dus iemand anders gezocht, anders gaat Belclimb helemaal overlijden, wat toch heel jammer zou zijn, niet?

 

 

lennie.BE
regular
27 posts

17-2-2017
12:24

 

Harold

Mensen hebben is een ding, daar iets mee kunnen aanvangen is nog een ander.

Ik denk dat er wel mensen zijn die hun schouders hieronder willen zetten (er hebben zich toch al een paar aangeboden) maar als de beheerders daar niet op in gaan schiet het niet op hé.

Technische aanpassingen aan de site zullen toch door de beheerder ondersteund moeten worden.

Er zijn een aantal mogelijke pistes:
- overschakelen op forumsoftware die standaard betere beheersopties aan boord heeft en eventueel met plugins nog beter beveiligd kan worden
- stopforumspam.com heeft een aantal plugins voor courante forumsoftware maar ook de nodige uitleg over hoe inbouwen in je eigen custom forumsoftware.

Maar zonder de wil van de beheerder om er iets fundamenteels aan te doen kan niemand iets doen.

Tijdelijke optie zou kunnen zijn het aanstellen van een (aantal) extra mod(s) die wat regelmatiger opkuiswerk kan (kunnen) doen om "het bij te houden" maar zonder bovenstaande aanpassingen is dit dweilen met de kraan open.

Kortom, als de beheerder zijn ei niet legt zal er helaas niets verbeteren... wel in tegendeel.

En dat zou ik heel erg jammer vinden.

Hube... er zijn misschien een aantal mensen die zich mogelijk geroepen voelen om de boel hier te ondersteunen. Wil je daar nog iets mee aanvangen of is de planning om het hier stilletjes laten dood te bloeden en dan binnen x-tijd de stekker er uit te trekken?

 

 

maik
regular
27 posts

22-2-2017
11:23

www
 

Jammer vind ik het dat er niemand reageerde .
Zo weet niemand iets .
Gaat het door stopt het ?
Kan toch geen kwaad om te antwoorden denk ik dan toch ?

 

 

lennie.BE
regular
27 posts

13-3-2017
15:42

 

Ben ik mis of is het forum nu toch al een tijdje spamvrij? Knock on wood...

Wie er dan ook wat dan ook gedaan heeft... Bedankt daarvoor!